GIVEAWAY Tiket Konsert Taylor Swift Live In KL

3:46 AM



Semua orang dah maklum tiket konsert The RED Tour Tylor Swift pada 11 June 2014 telah habis di jual dalam masa 3 jam selepas pre launching. Tapi jangan risau sebab ada giveaway hadiah tiket RED ZONE konsert Taylor Swift. Cara nak menang pun sangat mudah, hanya perlu log in akaun 8Share korang. Kalau belum ada akaun 8Share boleh daftar di sini - daftar 8Share

Langkah seterusnya, hanya perlu beri alasan terbaik kenapa 8Share patut memberikan tiket
RED ZONE konsert Taylor Swift kepada korang. 1 pasang tiket untuk 2 orang pemenang yang akan di umunkan pada 12 Mei 2014 & korang bersiap sedia menyanyi lagu You Are Belong With Me pada konsert 11 June 2014 bertempat di Stadium Putra Bukit Jalil. Senang je kan nak menang tiket tu. Jangan lupa untuk submit lebih dari 1 penyertaan, kalau boleh cuba submit setiap hari sebab makin banyak borang korang submit, makin besar peluang nak menang!.

Konsert RED TOUR Tylor Swift Live in Kuala Lumpur
Tarikh : 11 Jun 2014
Masa : 8.30 malam
Tempat : Stadium Putra Bukit Jalil [ lokasi di Google Map

Paling havoc, tiket Taylor Swift RED ZONE di beli dengan harga RM725 & di jual kepada peminat Taylor pada harga RM1,000 sekeping. Tak nampak satu kegilaan untuk pergi konsert.
Untuk pengetahuan korang, Malaysia adalah destinasi kedua terkahir sebelum Taylor akan membuat persembahan di Singapore keesokkannya. 



Apa tunggu lagi, cepat share di Facebook, Twitter & Google+. BBL ucapkan selamat berjaya & kalau menang boleh jual online, masyuk tu kalu jual RM500 sekeping. Boleh buat beli baju raya kan.

Untuk maklumat lanjut sila rujuk di sini.

BBL ~ nak submit lagi
[^.^] 


HANGAT! 240 juta orang terbangkan layang-layang


Ai tak kan baca sorang je..kongsillah dengan kawan-kawan di....

You Might Also Like

0 Budak Suka Minum Bandung Laici