Hey Lelaki, Jaga Prostat Korang Dengan Adam Series Axtension

9:59 PM

Semuanya bermula dengan beberapa soalan..

"Benda ni normal tak?"

"Saya tak tahu nak buat apa, nak minta tolong siapa?"

"Selamat tak kalu makan?"


Dari beberapa soalan popular kalangan kaum adam maka  sebuah syarikat bernama VARF Healthcare Sdn Bhd telah ditubuhkan oleh sekumpulan insan yang bercita-cita tinggi mahu menyelesaikan masalah kesakitan yang sering dihadapi oleh banyak orang terutama golongan lelaki. 



Walaupun kita dipisahkan oleh dua jantina dalam diri manusia, semua manusia mempunyai masalah mereka tersendiri untuk dijaga. Oleh itu, keluarlah

produk dari dua siri berbeza untuk menyelesaikan masalah berlainan dari jantina berbeza:

ADAM Series

EVE Series


Cerita Kami
Adam dan Hawa, adalah lelaki dan wanita pertama, sepasang manusia dan ibu bapa bagi manusia atas muka bumi. Adam adalah lelaki manakala Hawa adalah wanita. 

VARF Healthcare Sdn Bhd mencipta produk dengan bahan-bahan dari sumber semula jadi dan sumber alternatif yang kurang merbahaya kepada kesihatan. Dengan bahan semulajadi berkhasiat tinggi, kemudian digabungkan teknologi canggih, hasil penyelidikan seterusnya berkembang menjadi produk yang memenuhi keperluan lelaki dan wanita. Melalui produk pemakanan dan kecantikan yang terbukti secara saintifik bagi membantu orang ramai untuk hidup lebih cergas, sihat dan sentiasa proaktif. 



ADAM Series Axtension diformulasikan secara saintifik dengan bahan utama ekstrak anggur, serta sumber alam lain dalam ramuan tradisional, seperti Serbuk Jus Anggur, Ekstrak Apple, Serbuk Saffron, Ekstrak Maca dan Ekstrak Guarana, yang telah terbukti berkesan dan sesuai untuk dimakan oleh kebanyakan lelaki. Berdasarkan kajian saintifik, produk ini dihasilkan dengan menggunakan teknologi terkini untuk mencapai tahap optimum kebolehpercayaan, keberkesanan dan dirumuskan di Perancis. Wah hebat bukan. 


ADAM Series Axtension boleh membantu meningkatkan kesihatan lelaki, terutamanya kesihatan seksual. Sangat penting bagi lelaki memimpingaya hidup seksual yang sihat, tetapi ini sering dilanda masalah kerana kurang keingin seks, terutama hal prestasi dan kemampuan untuk memuaskan pasangan. Pengambilan ADAM Series Axtension secara berkala boleh membantu melindungi kesihatan prostat lelaki, seperti mencegah disfungsi ereksi, ejakulasi pramatang dan barah prostat. Bahan premium dan berkualiti tinggi digunakan dalam pembuatan produk ini memastikan keberkesanannya dalam masa 30 hari hari penggunaan. Ha, tak cuba tak tahu kan.


Bahan utama dalam menghasilkan produk ini merangkumi:


Ekstrak Anggur

Proanthocyanidin (OPC) terkandung dalam ekstrak biji anggur adalah super antioksidan. Kesan antioksida 50 kali lebih banyak daripada Vitamin E dan 20 kali lebih tinggi daripada Vitamin C. Ia dapat menangkap radikal bebas dan menghilangkan atau mengurangkan radikal bebas yang membawa kepada kerosakan oksidatif. Ekstrak anggur dapat mengatur rembesan insulin, sehingga dapat mengawal kadar gula dalam darah dan meningkatkan peredaran darah.



Ekstrak Akar Maca

Tumbuhan pelik tumbuh di Andes Amerika Selatan, Maca. Maca adalah tanaman dataran tinggi sekitar Andes Peru dari Amerika Selatan, 4000 meter dari aras laut. Mengandungi macaamide dan macaene yang unik, ia mempunyai kesan yang signifikan terhadap keseimbangan badan. Oleh kerana buahnya kaya dengan nutrien, ia kemudian dikenal sebagai ginseng Peru atau Peru Viagra. Nenek moyang Inca kuno menemui maca ketika mereka dahaga dan tidak tertenaga. Mereka mengisi dan menghilangkan dahaga mereka dengannya. Tanpa disangka, mereka tidak hanya akan kuat secara fizikal setelah makan, tetapi juga kemampuannya bertambah baik, dan kemudian menjadi terkenal di dunia.



Serbuk Saffron 

Saffron adalah ubat Cina paling berharga pada zaman kuno. Mempunyai fungsi menghilangkan stasis darah, meningkatkan peredaran darah, dan membersihkan dalaman badan. Kajian moden menunjukkan bahawa safron mempunyai kesan menurunkan darah lipid dan kolesterol serum, sehingga dapat digunakan untuk mencegah aterosklerosis, dan juga dapat digunakan sebagai antioksidan dan Penstabil vitamin A dan D.



Ekstrak Guarana 

Buah guarana berasal dari hutan hujan tropika Lembangan Amazon di Brazil. Salah satu tanaman perubatan yang terkenal di hutan hujan Brazil dan telah tercatat dalam sejarah. Orang asli memanggil sebagai "mata misteri". Nilai nutrisi sangat tinggi, kaya dengan asid amino, alkaloid, pelbagai mineral, tanin, pelbagai vitamin dan karbohidrat, dan lain-lain. Turut dikenali sebagai "minuman nasional" Brazil. Minuman "GUARANA" ditetapkan sebagai minuman khas untuk orang Brazil bagi pasukan bola sepak di Piala Dunia 2006 di Jerman. Pengambilan jangka panjang dapat menyegarkan otak, mengimbangkan yin, mengawal selera makan, melegakan sakit perut, memulihkan kekuatan fizikal, menambah tenaga, dan menguatkan badan.



Kebaikan Mengamalkan ADAM Series Axtension


Pertama : Meningkatkan Peredaran Darah

Melalui peningkatan peredaran darah, ADAM Series Axtension dapat membantu meningkatkan fungsi ereksi jika memungkinkan aliran darah yang lebih besar ke zakar. Aliran darah penting semasa rangsangan kerana mempengaruhi fungsi arteri dan urat yang membawa kepada ereksi yang betul.


Kedua : Mengatur Tahap Testosteron

Testosteron dianggap sebagai 'hormon lelaki' yang dihasilkan oleh testis. Bertanggungjawab membantuciri sekunder seks lelaki seperti pertumbuhan rambut dan suara garau. Selain itu, testosteronmenyumbang kepada libido yang sihat, membina jisim otot serta mengekalkan tahap tenaga. Untuk mengimbangkan tahap testosteron pada lelaki, ADAM Series Axtension boleh menolong meningkatan prestasi seksual, terutama dari segi stamina dan daya tahan seksual.


Ketiga : Mengurangkan Tekanan

Stress boleh menyebabkan kualiti sperma dan air mani merosot, ADAM Series Axtension membantu mengurangkan kesan tekanan dan adrenal keletihan dengan meningkatkan kualiti sperma dan air mani dari segi isipadu, kepekatan dan pergerakan. Oleh itu, memberi mempunyai peluang lebih tinggi untuk mengandung anak.



Keberkesanan


ADAM Series Axtension boleh membantu mengurangkan saiz prostat yang membesar. Selain melegakan masalah kencing tersumbat dalam saluran air kencing. Selain itu, produk ini mengandungi antioksidan yang membantu memerangi pertumbuhan barah serta menjadi makanan prostat semula jadi. Sumber Vitamin C dalam ADAM Seri Axtension ini salah satu makanan terbaik bagi kesihatan prostat, terutama dalam mengurangkan kencing dan mencegah bengkak. Malah ramuan terdapat dalam produk ini bertindak sebagai penghambat semula jadi prostat yang membesar.


Perhatian

Produk ni adalah bentuk suplemen kesihatan berunsurkan bahan semulajadi, tanpa kesan sampingan secara mendadak. Namun produk ini tidak sesuai bagi mereka dengan gejala penyakit jantung seperti degupan jantung tidak teratur, tekanan darah tinggi atau sesiapa dengan sejarah perubatan atas sakit hati, stroke dan / atau penyakit berkaitan. 


Bahan-Bahan Dalam Adam Series Axtension

Serbuk jus anggur

Ekstrak anggur

Ekstrak epal

Serbuk saffron

Ekstrak maca

Ekstrak guarana


Cara Pengambilan

Ambil terus 1 paket setiap 2 hari sebelum tidur


Cara Simpan

Simpan di tempat sejuk & kering

Jangan dedah kepada cahaya matahari secara terus

Jauhkan dari kanak-kanak


Harga Istimewa Pakej Bundle

3G X 15 Sachet setiap kotak X 1 Kotak (Set 1 Bulan) - RM328.00 

3G X 15 Sachet setiap kotak X 3 Kotak (Set 3 Bulan) - RM838.00 

3G X 15 Sachet setiap kotak X 5 Kotak (Set 5 Bulan) - RM1230.00 



Bagi sang lelaki yang mahu kekal bertenaga, kuat & cergas di atas ranjang mahu pun dalam melakukan aktiviti harian, boleh lah menjadikan Adam Series Axtension sebagai makanan tambahan anda. Boleh cuba satu kotak hari ini okay!


Adam Series Axtension produk keluaran


Varf Healthcare Sdn Bhd

104b, Jalan Sutera Tanjung 8/3, Taman Sutera Utama, 81300 Skudai, Johor

Phone: +607-5542685

Email: varfshop@gmail.com


Official Website: https://varfshop.com/

Facebook Page: https://www.facebook.com/VARF-Healthcare-Sdn-Bhd-601433347183435

Instagram: https://www.instagram.com/varf.healthcare/

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCczJoqm4h5Czgoxufm41l9Q



You Might Also Like

0 Budak Suka Minum Bandung Laici