10 Produk Terbaik Inspirasi Hello Kitty

1:17 AM


dulu masa kecik2 selalu
teman adik perempuan BBL
pergi kedai beli toys Hello Kitty.
adik BBL punya minat sangat
kat Hello kitty sampai
penuh bilik dia dengan toys Hello
Kitty.. sabar jelah kalu 
masuk bilik dia.

biodata Hello Kitty

Nama penuh dalam ic : Kitty White
Tarikh lahir : 1 November
Darah : A
Berat : 5 apple
Tinggi : 3 apple
Tempat lahir : pinggir kota London, United Kingdom
Makanan Kegemaran : Apple Pie
Trade Mark : "friendship"
Kembar : Mimy

apa2 pun jum kita 
view produt inspirasi dari Hello Kitty.
1. Gergaji pokok kayu balak

2. Jam tangan 

3. jambangan bunga


4.  bunga tayar basikal


5.  tisu tandas


6. pembakar roti


7. Mop lantai


8. mooncake


 9. Gigi palsu


10. Hello Kitty salon


11. cincin hello kitty


12. biskut Hello Kitty


13. kasut


14. kanta lekap hello kitty


15. exhust pipe



dan banyak lagi produt inspirasi
Hello Kitty.
kalu BBL buat list,
sampai besok pun tak suda.
hahaha


BBL ~ tengah fikir nak beli hadiah apa
untuk adik
[~.~]


You Might Also Like

2 Budak Suka Minum Bandung Laici

  1. wow..begitu kuatnya pengaruh hello kitty ni siapa gigi pun nak ada hello kitty juga? tapi yang paling best yang roti la..macam mana nak buat roti macam tu?

    ReplyDelete
  2. faris adli : dah kalu minat sesangat kat hello kitty, sanggup buat cam tu..
    try cari kat ebay..

    ReplyDelete

Jadi BFF Instagram BBL

Blog Arkib

LIKE Fan Page BBL