"BBL Nak Kad Raya Dari CX!"

8:23 AM

kalau tadi contest dapat dapat duit raya
ini pulak GA dapat kad raya.
Special lagi kad raya ni.



__________________________________________________________________

Citer si BBL :

Waktu zaman sekolah menengah dulu
seronok sangat bila dapat kad raya
even dari kawan sekelas sendiri.
Maksudnya kawan tu ingat jugak kat BBL ni.
Kad raya paling banyak BBL dapat pada tahun 2006.
Kitorang buat pertandingan, antara pelajar kelas tingkatan 4 
sapa paling banyak dapat kad raya.
Apa lagi BBL berpakat dengan kawan-kawan,
"ko antar kad raya kat aku, aku anta kad raya kat ko"
Akhirnya BBL menang dengan kad raya +-1 340 kad.
Banyak tu, tu puncampur  kawan-kawan kat Friendster,
 Myspace & Tagged yang hantar.
Kalu teringat balik, nak gelak pun ada.
Yeplah, lebam BBL nak balas semua kad raya tu.

Tapi tahun ni BBL anta kad raya guna FB je.
Dah susah nak jumpa kedai buku jual kad raya.
Sedih tol..
[T_T]

___________________________________________________

TARIKH TUTUP - 15 OGOS 2011, JAM 8.00 PAGI.


BBL ~  hantar kad raya buatan sendiri kat kawan-kawan
[^__^]





Seronok baca? apa kata share dengan kawan-kawan....

You Might Also Like

4 Budak Suka Minum Bandung Laici

  1. pergh! sgt byk kot.. ggrr~ balas smpai lebam la kan. huhu. thanks tau sudi join

    ReplyDelete

Jadi BFF Instagram BBL

Blog Arkib

LIKE Fan Page BBL