Perbezaan Pagi Wanita & Lelaki

12:46 AM

Setiap hari waktu pagi mesti rutin korang buat adalah
sama setiap hari kecuali hujung minggu atau hari cuti.
Biasanya bangun pagi, BBL minum 2 gelas air kosong,
gosok gigi, mandi & macam biasa, proses menkacakkan 
diri depan cermin. 

Biasalah kehidupan pelajar memang kena jaga 
penampilan diri, kena ikut polisi sahsiah rupa diri,
& macam-macam lagi bila dah belajar kat UiTM ni.

Jadi apa perbezaan waktu pagi wanita & lelaki?



Memang tak boleh bla nak style lelaki,
bangun pagi, gosok gigi & pakai baju.
Dah boleh nampak kacak!

Tapi BBL bukan bersiap dalam 5 minit sahaja
tapi boleh sampai 1 jam sebab nak pastikan rambut sentiasa terpacak!

Agak-agaknya kaum hawa bangun pukul berapa
untuk bersiap pergi kelas?


BBL ~ kacak & menawan
[^.^]








suka entri ini? apa kata share dengan kawan-kawan di..

You Might Also Like

1 Budak Suka Minum Bandung Laici

  1. hana bangun 1 jam sebelum ke kelas :) bukan sebab bersiap. tapi mandi lama.hehe

    ReplyDelete

Jadi BFF Instagram BBL

Blog Arkib

LIKE Fan Page BBL