Casing Telefon Boleh Membuatkan Korang Cemburu

1:17 AM



Assalamualikum & salam Ramadhan.
Berapa kerap korang tukar casing telefon?
sekali? 4 5 kali sebulan? atau tak pernah tukar sejak beli telefon hari tu.
Telefon BBL dah 10 kali bertukar baju casing, itu pun susah nak jumpa 
casing yang ohsem. Jadi terpaksa ulang pakai yang sama sampai bosan.
Tapi lagi awesome kalu casing boleh tukar hari-hari macam pakai baju.

A ha, jawapannya ada dengan LEGO Belkin Case.
Ini hasil kerjasama LEGO dengan Belkin.
Dengan satu basic casing ni macam-macam design boleh reka
asalkan korang pandai berimaginasi.
Nak beli? Boleh beli secara online www.belkin.com 
setiap case berharga $39.99 dengan variasi warna kuning, ungu atau hitam.




Tada.. jadi macam ni! 


Mungkin sedikit ilham dari video ini akan membuat korang lagi bertambah cemburu





BBL ~ buat macam telefon lama tu pastu pergi kelas.
[-.-]





Suka entri ini? jangan lupa kongsi dengan kawan-kawan di...

You Might Also Like

0 Budak Suka Minum Bandung Laici

Jadi BFF Instagram BBL

Blog Arkib

LIKE Fan Page BBL