Trend Terbaru Loafers for Men

8:54 PM

Assalamualaikum & hello there,

Tampil bergaya & menyerlah pada setiap masa merupakan impian setiap lelaki khususnya mereka yang tidak mahu ketinggalan dalam mengikuti trend fesyen terkini termasuk anda yang sedang baca entri ini. Jangan nak geleng kepala :D tu. Penampilan seseorang itu semestinya diukur daripada rupa paras, pemilihan pakaian, kasut dan aksesori. Pendek kata, merangkumi segala aspek dari atas sampai bawah! Tak caya, cuba throwback memory bila selisih lelaki simple namun beraura gaya fesyen terkini. Paling tidak korang perasan trend baju terbaru dia pakai kan.


Namun, untuk entri kali ini BBL hanya akan menyentuh mengenai jenis atau trend kasut lelaki terkini. Jadi, apakah trend kasut yang paling digemari atau dengan kata lain, sedang ‘in’? Jika anda adalah si jejaka penggemar fesyen yang tegar, please angkat kening, pastinya anda sering melihat majoriti lelaki kini gemar bersama loafers sebagai kasut pilihan mereka, kan kan kan. Perasan? Berbeza dengan  boat shoes atau dress shoes, loafers merupakan kasut yang lebih versatile dimana anda boleh memadankan ia bersama pilihan pakaian kasual anda seperti jeans, shorts dan t-shirt atau bergaya formal bersama kemeja dan slack pants. Alah pendek kata, loafers paling ‘in’ dengan gaya paling simple tapi menjadikan korang lebih havoc ketika berjalan atau hang-out bersama kawan. 
Pst, ada sang puteri memerhatikan gerak anda.

Rasanya bagi korang pertama kali mencuba atau ingin tampil kelainan bersama loafers pun cukup mudah, hanya kekalkan gaya trendy sedia ada & sarungkan loafers sebagai off point manarik mata sesiapa yang melihat. Tak salah mencuba tips berikut sebagai step stone mengantikan kasut / selipar ranggi korang.


Mungkin loafers adalah alternative terbaik untuk anda sarungkan apabila ingin ke pejabat? Masa terbaik rehatkan kasut pejabat anda dalam kotak kasut.

Padankan bersama slim fit slack pants bersama kemeja putih dan blazer sebagai outerwear! Oh bertambah confident berjalan di depan orang ramai.


Untuk anda yang lebih menggemari gaya santai atau ingin tampil bersahaja, jangan takut untuk memadankan loafers pilihan anda bersama jeans atau shorts kegemaran anda. Semudah 1,2,3 #OOTD korang setiap hari kan.

Excited nak cuba style baru?

Jadilah trendsetter dengan melayari laman web ZALORA Malaysia & pilih mana-mana koleksi loafer for men yang berkualiti hari ini juga! ZALORA juga menyediakan perkhidmatan penghantaran percuma & kaedah pembayaran cash on delivery untuk kemudahan anda.

Sekali lagi, PENGHANTARAN PERCUMA.

Mudah bukan?

BBL ~ loafers untuk #OOTD
(っ^.^)っ

Ai tak kan baca sorang je..kongsillah dengan kawan-kawan di....

You Might Also Like

10 Budak Suka Minum Bandung Laici

  1. Masalahnya kan, kasut macam nie yang Cik Iman pakai sebab tak dak saiz perempuan untuk Cik Iman T____T tapak kaki macam Big Foot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak pe.. ada gaya kasut lain yang sesuai dengan cik iman

      Delete
  2. nice lah..sesuai pakai dengan outfit casual n formal..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu.. pakai time nak melepak pun not bad looking

      Delete
  3. kemas yang pentingnya.. main sarung aje so mudah hihi..

    ReplyDelete
  4. room mate muja dengan bf dia dedua suka pakai loafers,, tetiba teringat kat dorang,, haha

    ReplyDelete