Fara Fauzana & Sherson Lian Duta Terbaru Phamarton

5:03 AM

Assalamualaikum & hello there,

Semalam Pharmaton Malaysia telah mengumunkan Fara Fauzana & Sherson Lian sebagai duta Pharmaton terbaru tahun 2015 di Talent Lounge, PJ Trade Centre, Mutiara Damansara. Majlis petang itu berlangsung dengan kehadiran wartawan majalah & blogger termasuk BBL. Nak jugak menyelit ye.




Ms Carmenza Alarcon selaku Ketua Penjagaan Pengguna Malaysia & Singapura memberi ucapan pemilihan chef Sherson Lian bersama Fara Fauzana sebagai personaliti Pharmaton berdasarkan cara hidup mereka berdua yang aktif & dinamik seperti inspirasi Pharmaton dalam mengekalkan khasiat & sumber vitamin kepada semua pengguna setia Pharmaton.


Ms Carmenza Alarcon, Ketua Penjagaan Pengguna Malaysia & Singapura

Kemudian, Fara Fauzana tampil dengan gaya simple lengkap tertudung rona oren & Sherson Lian bergaya santai dengan baju kemeja oren lembut bersama-sama menandatangi poster personaliti Pharmaton 2015. Tak sangka Fafau cantik bila bertudung ni. 


Fara Fauzana & Sherson Lian kini selebriti aktif & dinamaik Pharmaton Malaysia

Paling menarik semasa sesi bual bicara bersama duta Pharmaton terbaru ni, Fafau ada mention dia akan mendaki Gunung Kinabalu Sabah sekitar April ini. Harap-harap Fafau berjaya merialisasi impiannya bersama vitamin Pharmaton untuk kekal aktif.Baru tahu Fafau bangun pukul 4 pagi setiap hari sebelum masuk office pukul 5 pagi untuk on-air radio HotFM. BBL sendiri pukul 5 atau 6 pagi baru bangun sebelum bersiap nak pergi kelas. Itu pun kalau ada kelas waktu pagi, kalu tak see you on afternoon la. Hahah Sherson pun tidak kurang hebat, walaupun seorang lelaki dia mampu buktikan seorang lelaki boleh memasak setanding kaum wanita. Tambah lagi Sherson aktif travel ke sana sini untuk meneroka resepi baru. Sebagai seorang selebriti chef, Sherson kena sentiasa dalam keadaan fresh untuk remind semua resepi, bahan-bahan & cara memasak untuk menghasilkan hidangan paling menyelerakan untuk tontonan penonton tv. Bukan senang nak ingat semua menu & bahan-bahan masakan terutama menu baru. 


Acara ditunggu mestilah live cooking show oleh chef Sherson. Menu cukup istimewa iaitu Ginseng aiskrim. Bunyi macam ubat je tapi sebenarnya penuh berkhasiat untuk kita makan. 
Resepi pun mudah nak siapkan. 


Ini hasilnya..taaa...daa..


PHARMATON®
EKSTRAK GINSENG G115®: BEKALAN TENAGA UNTUL INTIPATI HIDUP

Kebaikan kapsul ginseng Panax

Ginseng telah diperakui sejak berabad lamanya terhadap kemujaraban khasiat dan kehebatan awet mudanya yang mampu menyediakan faedah-faedah kesihatan optimum. Berdasarkan farmakopeia awal dalam sejarah Cina, ginseng didefinisikan sebagai tuber tumbuhan dengan pelbagai tonik dan kandungan perubatan untuk kesihatan organ-organ manusia. Justeru ginseng digelar sebagai herba “penyembuh menyeluruh”, dengan nama botaniknya “Panax” bermaksud “penyembuh menyeluruh” dalam bahasa Yunani.

Sejajar dengan rekod keberkesanan sejak lebih 50 tahun, Pharmaton® merupakan jenama multivitamin orang dewasa No.1 di Malaysia. Menggunakan formulasi dari Switzerland, suplemen semua dalam satu (all-in-one) berbentuk Kapsul/Kapletnya mengandungi vitamin, mineral yang diperlukan serta Ekstrak Ginseng G115® yang distandardkan.

Kualiti dan keselamatan Ekstrak Ginseng G115® yang distandardkan itu telah diuji dan dibuktikan secara intensif dengan lebih 100 penyelidikan. Menerusi penstandardan ketat, Pharmaton® memastikan setiap kapsul/kaplet mengandungi kuantiti bahan yang tepat dan seimbang. Dengan kombinasi unik Ekstrak Ginseng G115® dan multivitamin berkhasiat serta mineral, Pharmaton® terbukti secara klinikal untuk memperbaiki tahap tenaga dan mengurangkan keletihan. Hanya sebiji setiap hari.

Kapsul Pharmaton® boleh didapati dalam botol kaca dengan amaun 30s dan 100s. Kaplet juga ditawarkan dalam pek jenis blister ringan dan mudah bawa sebanyak 10s, dipek di dalam kotak 30s dan 60s; kesemuanya boleh diperoleh di semua farmasi utama di seluruh negara. Jangan lupa dapatkan & amalkan ye.



Ish tak lupa bergambar dengan duta Pharmaton, Fara Fauzana & Sherson Lian. Excited ni


BBL ~ Kekal aktif dengan Pharmaton
o( ̄ρ ̄)o

Ai tak kan baca sorang je..kongsillah dengan kawan-kawan di....

You Might Also Like

6 Budak Suka Minum Bandung Laici