ABSOLUTE 25 Berkesan Membersihkan Toksin Usus Anda

1:50 AM

Assalamualaikum & hello there,

Selamat berpuasa kepada readers BBL yang sibuk google menu berbuka puasa petang ni. Oh tak masak eh? mungkin boleh 'masak' lauk tunjuk-tunjuk kat bazaar ramadhan kan. Tut tut dah nak hujung puasa & boleh raya aidil fitri.

Mesti ada antara korang dah aim result pakai baju raya dengan size ideal. Itu pun belum cerita baju raya iras-iras warna kulit tangan badan kan. Bulan puasa ni harap korang tak lupa nak makan ,kolegen atau vitamin lepas berbuka tu. Risau tak meletop pagi Syawal nanti.

Well BBL nak bagi tahu anda satu penemuan terkini dalam kalangan wanita atau sang lelaki yang amal makan supplement. Kebiasaanya kologen atau makanan tambahan mestilah ambil setiap hari. Paling tidak dua kali sehari, pagi  dan petang tak pun malam. 


Tapi tak semua sedar 

 Ramai wanita diluar sana mengimpikan kulit yang sihat dan cantik 

Namun begitu, tidak semua wanita sedar akan punca sebenar yang menyebabkan kulit mereka masih lagi kusam dan tidak sihat walaupun telah mencuba pelbagai produk diluar sana bagi mengembalikan kesihatan kulit mereka tetapi masih gagal disebabkan oleh tahap kebersihan usus mereka yang kotor sehingga menyebabkan kadar toksin di dalam badan semakin tinggi dan memberi efek yang buruk kepada kesihatan kulit mereka. 

Mengikut kajian oleh salah seorang pakar usus, Dr.Vanita Forsyth di salah sebuah university terkemuka di Amerika menunjukkan bahawa 80 – 90% penyakit bermula daripada usus yang kotor dan tidak sihat.

Antara faktor yang menyebabkan kandungan toksin di dalam badan yang tinggi adalah disebabkan oleh keadaan usus yang kotor, berlendir lalu membentuk plug dan kerak di dalam ruangan usus. 

Ini akan mengundang pelbagai penyakit seperti 
  sembelit
 masalah penghadaman
 kembung perut
  sakit kepala
 letih serta lesu
 mulut berbau  
 perut buncit
 kulit wajah menjadi kusam 

Idea formulasi ABSOLUTE 25 

Produk ini bermula setelah salah seorang pengasas produk Absolute 25 dari Syarikat Nutririche Health & Beauty Sdn Bhd telah mengalami masalah penghadaman yang teruk sehingga menyebabkan beliau sering mengalami sakit kepala yang kerap serta perlu bergantung kepada ubat yang dibekalkan oleh pihak hospital. Walaupun beliau telah mencuba pelbagai jenis produk tetapi langsung tidak memberi kesan kepada dirinya Atas sebab inilah produk ini dicipta, hasil daripada kajian yang dilakukan oleh pasukan penyelidik formulasi yang terdiri daripada pakar formulasi, pakar dietitian dan pakar nutrisi untuk mengenal pasti punca penyakit dan menyelesaikan masalah yang dihadapi oleh dirinya.


Cuba Sendiri ABSOLUTE 25 

Sebelum Absolute 25 berada mula di jual dipasaran, produk ini telah di cuba sendiri oleh pengasas produk dan beberapa orang prospek yang mempunyai masalah yang sama dan berlainan. Selepas ianya betul-betul memberikan kesan yang positif dan menyelesaikan masalah yang dihadapi oleh prospek yang mencuba, barulah keputusan untuk Absolute 25 dihasilkan dengan skala yang lebih besar dipersetujui.

Produk Absolute 25 mula memasuki pasaran Malaysia hanya selepas mendapat kelulusan pengkelasan makanan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia serta disahkan Halal oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia, JAKIM serta melepasi Ujian Kualiti Makanan yang ketat di Melaka Biotechnology Corporation yang diiktiraf oleh ISO17025. Ini adalah bagi memastikan kualiti dan jaminan produk disahkan selamat oleh pihak-pihak berwajib serta makmal yang dipercayai di Malaysia. Keselamatan dan kepercayaan pengguna adalah keutaaman serta nadi kepada syarikat kami. Sesuai dengan tagline untuk produk Absolute 25 ialah CLEANSE.CLEAR.CANTIK terhasil daripada gabungan cara Absolute 25 bertindak di dalam badan wanita.


Bahan-Bahan didalam produk ini?

Bahan utama di dalam Absolute 25 yang bertindak sebagai pembersih usus yang selamat adalah 

1 L-cysteine - ianya diperolehi daripada asid amino yang diambil daripada buah-buahan yang mempunyai khasiat yang tinggi. Usus yang kotor serta plug,lendir dan kerak akan menghalang kebanyakan nutrisi daripada diserap dan digunakan oleh badan dengan baik. Ini akan mengundang pelbagai masalah penyakit kepada tubuh badan.
Bagi memastikan tindakan pembersihan usus dilakukan secara efektif dan pantas, L-cysteine telah digabungkan dengan 
2 ekstrak biji apricotekstrak epal hijauekstrak manggisekstrak buah delima yang terbukti secara saintifik oleh penyelidik-penyelidik luar yang boleh membantu membersihkan usus secara sihat dan selamat.
Selepas pembersihan usus telah dilakukan secara pantas dan efektif, didalam Absolute 25 terdapat 
3 mineral khas yang dirumus khas untuk membekalkan tenaga kepada usus untuk menyerap segala nutrisi yang baik didalam Absolute 25.
Apabila usus dibersihkan dan mendapat tenaga tambahan daripada mineral yang dirumus khas, usus akan mula menyerap segala agen-agen SUPER ANTIOXIDA yang terdiri daripada 
4  Vit- C
5 Lutein
6 kranberry , biji anggur , tomato
7 Acesulfame-K , astaxanthin
8 Apple stem cell
9 PREMIUM COLLAGEN membaiki dan menambah baik tahap kesihatan kulit para wanita yang mengambil Absolute 25.

Absolute 25 di datangkan dalam bentuk serbuk didalam sachet. Kandungan berat satu sachet ialah sebanyak 3000 mg. So senang nak makan sebab tak payah campur dengan air. Koyak je sachet lepas tu telan makan. 

*Nasihat BBL :
- Pastikan anda minum banyak air kosong sejam selepas makan ABSOLUTE 25
- Ini untuk bersihkan kotoran dalam usus tu
- Minum air kosong & cuba elakkan minum kafein


Cara pengambilan 

Sangat mudah tanpa memerlukan anda menyediakan bekas minuman untuk digoncang sebaliknya pengguna hanya perlu mengoyakkan sachet dan terus makan ke dalam mulut. 

Cara penggunaan 
    satu sachet pada waktu pagi
🌙  satu sachet waktu malam

Siapa boleh amalkan ABSOLUTE 25?

  • Wanita / lelaki yang nak jaga kesihatan dari dalaman
  • Wanita yang sering ambil supplement
  • Ibu mengandung boleh amalkan
  • Pesakit diabetis / darah tingi nak cuba makan tak jadi masalah
  • Mereka yang ingin membersihkan usus dari sebarang kesan supplement
Jadikan Absolute 25 sebagai salah satu makanan tambahan yang menjadi keperluan anda bagi memastikan kesihatan usus yang baik dan berpanjangan. Ini adalah supaya kesihatan kulit anda berada pada tahap terbaik dan membantu melambatkan proses penuaan kesan daripada persekitaran anda.

Apa Kata Testimoni?


Pengalaman Sendiri Cuba Absolute 25

Rasa sedap & tak leceh pun nak makan sebab tuang sachet dalam mulut je. Lepas tu rajinkan diri minum air 1.5 liter. Lebih pun tak apa sebab nanti korang akan terasa nak buang air besar agak kerap. Boleh elak sembelit jugak. Bagus juga jika anda amal makan buah-buahan tropika seperti pisang, tembikai atau minum banyak jus untuk kekalkan nutrisi air dalam badan. 

Harga Absolute 25

Harga Normal sekotak Absolute 25 RM120

Harga promosi cuma RM 99 SAHAJA!


Anda boleh pesan sekotak ABSOLUTE 25 melalui platform bawah



Sms/whatsapp - 012.206.7007 / 017.240.0788 
Facebook - Nutririche Malaysia
Instagram - Nutririchemalaysia

Email -  nutririchemalaysia@gmail.com

Tempoh hari BBL sendiri hadir pada majlis Absolute 25 soft launch bersama kelab Hai Blogger! bertempat di Hotel Majestric Kuala Lumpur. Sempat lagi geng Hai Blogger buat promo video freeze dengan produk Absolute 25 tu.




BERITA HEBAT

Berita baik buat semua, Pihak Syarikat Nutririche Health & Beauty Sdn Bhd pada tahun 2016 ini sedang mengadakan pertandingan Like, Share, dan Comment. Seorang pemenang akan dipilih secara rawak. Pemenang bakal membawa pulang sebuah IPHONE 7 yang terbaru dijangkakan akan berada dipasaran Malaysia pada September 2016. So jangan buang masa like fanpage Facebook utama mereka : Nutririche Malaysia


BBL ~ sihat & menawan di bulan Syawal ini
\(^.^)/

Ai tak kan baca sorang je..kongsillah dengan kawan-kawan di....

You Might Also Like

2 Budak Suka Minum Bandung Laici