Besar Atau Terlalu Besar

8:32 AM

HANGAT! ~ Ada bakat lebih hebat dari Spiderman?
HANGAT! ~ Kesan teknologi kepada manusia tahun 2013



Apa yang tersembunyi dalam poket seluar BBL?






Bagaimana dengan gambar ini?












Adakah korang terfikir..
Besar atau terlalu besar?


NANTIKAN ENTRI PENUH ESOK!

08 SEPTEMBER 2013

BBL ~ sesuatu yang besar telah datang
[>,<]~~



Ai tak kan baca sorang je..kongsilah dengan kawan-kawan di...

You Might Also Like

11 Budak Suka Minum Bandung Laici

  1. tak muat poket tu dik....@ terlalu besar benda tu....

    ReplyDelete
  2. galaxy note ke?..haha kalo nak duduk bolehlah letak kat poket tapi bila time jalan2x letak kat poket belakang. baru selesa..

    ReplyDelete
  3. hihihi... tak per lah besar, orang nampak.. wah!! pakai note tu..... lagipun kan puas kalau screen besar.. senang nak tengok!..kihkih

    ReplyDelete
  4. kecik je..hahaha... galaxsi note ke....akak lbh suka gn pc...lebor senang nak bc blog

    ReplyDelete
  5. haha, sudah sangat besar sekali itu :P


    need komen > Waspada Kanker : http://nokanker.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. hahaha~ besar tu bro...smpai terkuar skit huhu...kena beli pourch kalo gna hanpon besar2 ni~

    ReplyDelete
  7. hati2 bila letak fon dalam poket tu..
    takut tak perasan nanti jatuh @ kena rembat..

    ReplyDelete

Jadi BFF Instagram BBL

Blog Arkib

LIKE Fan Page BBL