Sembilan Hidangan Di Nine Chefs IOI City Mall Putrajaya

3:02 AM

Assalamualaikum & hello there,

Rasanya dah ramai sudah berkunjung ke IOI City Mall Putrajaya. Oh BBL baru je tahun ni sempat datang sini walaupun orang lain acap kali bertandang. Bukan pasal IOI City Mall yang BBL nak share tapi food review salah satu restoren di Signature Walk.


Jika korang nak cari port  makan unik & kenyang di IOI City Mall Putrajaya, cadangkan BBL mestilah Nine Chefs. Selain harga berpatutan, yang paling penting sitiap portion menu adalah besar & kenyang perut. Ruang makan restoren Nine Chef sangat besar serta luas sesuai untuk anda menikmati hidangan bersama keluarga, kawan sekerja atau santai lepaking. Sama ada meja makan biasa, bersandar di sofa atau korang boleh memilih untuk menikmati hidangan makan tengahari atau petang mengadap persekitaran luar restoren Nine Chefs.


Cantik bukan?

Kedai   dah cantik  tapi apa kata check out apa menu special di Nine Chefs ini.
Dengan lebih 200 jenis menu hidangan bermula appetizers, salad, signature Nasi Lemak, Kelantan Delight, hinggalah noodles pastinya korang sendiri boleh pening apa hidangan yang sesuai dengan citarasa.


Sebagai pembuka selera korang boleh memilih menu seperti Fried Salted Egg Sotong. Fuh sedap isi telur sotong tu. Lembut & well cook habis.


Menu hidangan utama mungkin lebih spesefik untuk korang pilih sendiri sama ada nasi atau mee. Paling best selling di Nine Chefs adalah






Semua dah sampai di meja, apa tunggu lagi jom makan!

Kini Nine Chefs membuat promosi hidangan makan tengahari serendah RM 14.90 bersama minuman dengan lima pilihan nasi atau mee. Selain PROMO PELAJAR : diskaun 30% UNTUK SEMUA MINUMAN DAN DESSERTS DARI 2.00 - 7:00 petang SETIAP HARI!  Korang patut cuba tau. 


Jangan lupa datang ke Nine Chefs jika datang ke IOI City Mall Putrajaya. Untuk promo terkini & tawaran jimat dari Nine Chefs, korang boleh follow Nine Chefs di

Website : ninechefs.com.my/

Nine Chefs
GE11, Ground Floor,
IOI City Mall, Lebuh IRC,
IOI Resort City,
62502 Putrajaya,

Opss jangan lupa hastag #NineChefs

BBL ~ yummy
o( ̄ρ ̄)o

Ai tak kan baca sorang je..kongsillah dengan kawan-kawan di....

You Might Also Like

0 Budak Suka Minum Bandung Laici