Katakan Tidak Pada Minyak Dengan Philips Airfryer XXL 378650

7:40 AM

Makanan bergoreng seperti keropok lekor, pisang goreng, sotong celup tepung, french fries, nugget memang favorite BBL. Lagi-lagi makan panas-panas waktu petang, sedap tu sendiri je boleh rasa. Malaysia sangat mashur dengan makanan bergoreng dari pasar malam, warung simpang jalan hinggalah restoren. Kadang-kadang risau jugak nak makan sebab minyak banyak sangat tak bagus untuk kesihatan badan. Sebab itu ramai penduduk negara kita mengalami masalah obersiti dari kanak-kanak hingga orang dewasa kerana tabiat pemakanan berminyak, kalori tinggi, kandungan gula banyak serta berminyak.

Bagi ibu bapa, ini masalah terutama kanak-kanak suka makanan bergoreng dan tidak gemar sayur-sayuran. Prihatin dengan kerisauan setiap ibu bapa yang mahu ahli keluarga menikmati makanan favorite dengan cara sihat, Philips Malaysia memperkenalkan produk terbaharu Philips Airfryer XXL dengan teknologi terkini.



Lebih Besar Untuk Potion Lagi Banyak
Makan beramai-ramai memang meriah, tak kira makan bersama keluarga atau majlis keraian. Dengan Philips Airfryer XXL mampu menyedikan masakan dalam kuantiti banyak. Sebagai contoh anda boleh goreng 1.4kg kentang goreng dalam satu masa. Cukup untuk portion 6 orang makan tau. Ataupun roast seekor ayam dalam masa 22 minit sahaja. Size fryer yang besar memang cukup sesuai untuk menjimatkan masa dan tak payah masak berulang kali. Senang kan



Lebih Sihat - Menyingkir 50% Lemak/Minyak Dari Makanan Semasa Memasak
Dengan teknologi Fat Removal dan Twin TurboStar ia mampu mengurangkan kuantiti minyak yang terperangkat dalam makanan bergoreng. Lepas goreng anda boleh tengok lebihan minyak terkumpul kat bahagian bawah fryer. Hasilnya makanan lebih kurang berminyak tetapi masih mengekalkan khasiat dan rasa yang sama.


Malah guna Philips Airfryer ni tak perlu lagi tos atau sejat masakan dalam penapis untuk make sure minyak turun dulu seperti kebiasanya mak buat lepas goreng . Yang seronoknya rumah, perabot atau langsir tak lagi berbau minyak dengan menggunakan Airfryer. 

4 Fungsi Dalam 1 Airfryer
Nak fry, bake, roast atau grill tak jadi problem atau pun buat semua dengan Airfryer XXL ni. Yang best boleh setting temperature dari 80°c hingga 200°c  untuk apa jua jenis masakan. Malah korang sendiri boleh set timer hingga 60 minit. Senang letak ingredient, set timer dan buat kerja lain. Biarkan Airfryer memasak untuk anda. 


Buntu nak masak, usah risau guna sahaja buku masakan yang menampilkan lebih 30 sajian sedap yang dicipta oleh chef dengan langkah-langkah cukup mudah. Dari menu ringkas hinggalah makanan untuk seisi keluarga. Jangan lupa download The Philips Airfryer App dalam telefon untuk lebih tips, tutorial and resepi mudah.

Rebut Promosi Khas Philips Healthy, Eating, Living Roadshow
Bawa ahli keluarga korang ke roadshow Philips bermula 2 - 7 Oktober 2018 bertempat di Atrium IPC Shopping Centre Mutiara Damansara (sebelah Ikea Damansara). Dapatkan Philips Airfryer XXL pada harga cuma RM1,499 (harga biasa RM1,699) dan redeem hadiah percuma MiBand 2 bernilai RM109 khas sempena roadshow ni. 


Usah risau ada banyak promosi barangan Philips dari pekakas dapur, penjagaan diri hinggalah peralatan rumah dengan harga cukup berbaloi. BBL dah kena sini, anda bila lagi? Boleh beli untuk diri sendiri atau hadiahkan kepada orang tersayang!


Jumpa anda di sana weekend ini okay. Jangan lupa share dan tag jiran sebelah rumah supaya mereka tak terlepas promosi hebat dari Philips. Sharing is caring kan :)

You Might Also Like

0 Budak Suka Minum Bandung Laici