Selamat Hari Raya Haji 2013

9:09 PM

HANGAT! Cun melecun tengok awek drive Ford Fiesta 2013
HANGAT! Cadbury 2013 sesedap coklat Cadbury dulu
HANGAT! Apa jadi bila rakyat Malaysia aktif main gadjet


Alhamdulilah 15 Oktober ini seluruh umat Islam akan meraikan Hari Raya Haji.
Kepada mak cik, pak cik, pak ngah, mak su & atok semoga mendapat haji mabrur.
Mak BBL pun dah sibuk selongkar store cari kuali besar nak masak rendang
pagi Aidil Adha & ketupat palas. Lepas Syawal hari tu rasanya simpan dalam store.
Ntah hilang pulak kuali besar mak BBL.

Semalam pun kereta dah bersusun atas jalan raya memandangkan cuti dah bermula.
Kepada korang nak drive balik kampung, BBL doakan selamat sampai ke kampung.
Untuk perjalanan kampung ke utara & selatan, 

Lembu, kerbau & unta dah sampai kat masjid, tunggu nak korban sahaja.
Tak silap tahun ni ayah BBL ada buat korban untuk adik no 3, 4, & 5.
Tahun lepas dah buat korban untuk BBL & mak. 

Sekali lagi BBL ucapkan Selamat Hari Raya Haji kepada semua blogger & 
korang yang sedang baca entri ini.
Maaf, duit raya haji tak de.

BBL ~ bikin biskut raya haji
[^.^]

HANGAT! coklat Cadbury 2013 sesedap cadbury dulu
HANGAT! Cun melecun tengok awek drive Ford Fiesta 2013
HANGAT! Apa jadi bila rakyat Malaysia aktif main gadjet

Ai tak kan baca sorang je..kongsilah denga  kawan-kawan di...

You Might Also Like

10 Budak Suka Minum Bandung Laici

  1. Salam Aidil ADha
    amboii mengancam header :D

    ReplyDelete
  2. salam aidil adha juga buat bro..:) selamt bercuti^^

    ReplyDelete
  3. salam aidiladha ....

    post terbaru dari mindakabur...
    http://mindakabur.blogspot.com/2013/10/pembersihan-habuk-pada-hardware-komputer.html

    ReplyDelete

Jadi BFF Instagram BBL

Blog Arkib

LIKE Fan Page BBL