Global Real Estate & Developer Agent Conference (GREDAC) April 2016 Ini

7:06 PM

Assalamualaikum & hello there,

Berita baik buat anda berminat dengan pelaburan hartanah atau bekerja bersama syarikat pemaju segmen hartanah kerana Global Real Estate Developers and Agents Conference (GREDAC) bakal berlangsung pada 14-15 April 2016 ini di Sunway Pyramid Convention Centre.


Persidangan Pemaju dan Ejen Real Estate Global (Gradac) bakal menjadi satu medan pertemuan antara pemaju hartanah dan ejen hartanah dengan satu matlamat yang sama untuk membina perkongsian baru dan menarik, berkongsi pandangan pasaran dalam keadaan ekonomi semasa, menemui huluan baru dan-datang projek bertaraf dunia melalui program khusus serta membantu dalam revolusi teknologi dalam pasaran hartanah.

Global Real Estate & Developer Agent Conference (Gradac) akan diadakan di Malaysia buat kali pertama. Acara ini akan meliputi 2 hari & di uruskan oleh Wonderlist Property. 

GREDAC akan menjadi tuan rumah kepada pemaju hartanah dan ejen dari negara-negara termasuk Singapura, Thailand, Indonesia, Filipina, Kemboja, Vietnam, China, Hong Kong, Taiwan, Jepun, Afrika Selatan dan juga Australia. Dijangka lebih 50 000 pemaju hartanah bakal hadir untuk program ini.


Jika anda berminat untuk menyertai persidangan ini, yuran pendaftaran adalah RM680 dan bagi delegasi dari luar negara pula adalah USD250.


Untuk maklumat lanjut, sila layari:

Talian : 03-93680019 / 03-93680020 
Email : enp@wonderlist.property

BBL ~ program yang cukup hebat mengenai pelaburan masa depan
o( ̄ρ ̄)o

Ai tak kan baca sorang je..kongsillah dengan kawan-kawan di....

You Might Also Like

1 Budak Suka Minum Bandung Laici