Servis Delivery Terbaru!

12:55 AM

adoi..laparnya perut ni..
pergi dapur cari mama

BBL : mama..nak makan pizza boleh?
mama : pizza kan ada dalam peti ais,
pergi ambil lepas tu letak dalam
mesin basuh lepas tu tekan on..
BBL : mesin basuh??
mama : eh, silap. avon..
BBL : buat terkejut je.
tak de nak pizza hut gak!
mama : kredit mama dah habis
telefon mak senah ko tu..
BBL : alah mak, order on9 je.
barulah maju kehadapan.
mama : iyolah jimmy neutron!

itulah kerja BBL kalu lapar,
asal lapar, makan..
asal makan, lapar..
eh, silap hehehe
biasa kat Malaysia servis penghataran
guna motorsikal kan?
~ nak cepat hantar takut customer
mati kebuluran ~
tapi korang pernah terfikir kalu
servis penghataran pizza hut & mcd 
dihantar guna basikal?
ha? mesti lambat kan?
ha? tak percaya?
tengok kat bawah..





ini adalah servis penghantara di China.
sebab diorang guna servis cam ni 
maybe ~ pada pandangan tokoh BBL ~


1. nak jimat kos ~ tak payah beli petrol
2. lebih murah ~ ala sebijik basikal berapa sangat kan?
3. pekerja lebih sihat ~ BBL tak nak kerja cam ni. letih!
4. mesra alam ~ basikal ada keluar asap hitam lagi pekat?
5. flexibiliti yg tinggi ~ basikal boleh redah
seluruh pelusuk jalan cam jalan raya celah2
kereta & laluan pejalan kaki
6. jap nak fikir...


wah! gempak!
tapi kalu servis delivery
kat Malaysia guna basikal.
BBL lebih rela makan pizza
mama buat..
argh!!!



BBL ~ rajin bersenam hidup lebih sihat

You Might Also Like

0 Budak Suka Minum Bandung Laici

Jadi BFF Instagram BBL

Blog Arkib

LIKE Fan Page BBL