Robot Pintar GT Wonder Boy

12:52 AM

Assalamualaikum & hello there,

Entri sebelum ni BBL ada cerita pasal majlis pelancaran GT Dollar di Malaysia kan. Ada lapan cabang produk utama GT Group. Tahu tak, salah satu produk GT Group paling gempak masa launching tersebut ialah GT Robot & GT Wonder Boy.


Robot pintar ala Big Hero 6

Jika anda pernah tonton movie kartun Big Hero 6 mesti jatuh hati dengan watak utama robot mashmellow. Selain bijak & boleh berinteraksi dengan manusia, Big Hero 6 juga agak kelakar. Berbalik kepada GT Wonder Boy - robot ini lebih kurang macam watak animasi tersebut cuma versi lebih kecil sedikit namum kemampuannya sangat wow.


Kebolehan Utama GT Wonder Boy

1. Pembantu peribadi maya 
2. Teman bual (smart two way conversation)
3. Mengambil gambar
4. Menari & menyanyi
5. Mengajar
6. Customer services
7. Translator bahasa



Dengan size compact lebih kurang seperti patung transformer lain rasanya bukan satu masalah untuk di bawa. BBL sempat melihat GT Wonder Boy menari berjemaah lagu Bingo. Sangat comel & cool dengan gerak tari ke kiri kanan. 

Melalui pengalaman melihat demo GT Wonder Boy, rasanya robot pintar ini bagai satu pelengkap kehidupan masa kini. Paling ketara, robot ini mampu "search" jawapan untuk anda dengan tepat. Mungkin anda sudah penat nak taip, cukup dengan arahan suara. GT Wonder Boy boleh membantu.


Kini GT Wonder Boy boleh di pra tempah melalui laman sesawang www.gtrobots.com/pre-order/ 

BBL ~ Boleh tolong nyanyi sebelum tidur
(/◕ヮ◕)/

Ai tak kan baca sorang je..kongsillah dengan kawan-kawan di....

You Might Also Like

0 Budak Suka Minum Bandung Laici