Miliki Kulit Muka Bersih, Segar & Putih Seperti Penduduk Korea Dengan SKINEYE

12:08 AM

Assalamualaikum & hello there,


1st  favourite drama Korea BBL ialah Boys Over Flowers. Jalan cerita penuh lawak romatik serta perasaan tangkap feeling berebut cinta antara Tsukasa dan Song Woo-bin terhadap Tsukushi Makino. Lepas marathon 4 episode tanpa henti terlintas dalam hati bagaimana orang Korea jaga muka baby face walupun umur tak sepadan langsung. Kulit bersih, segar, lembut, putih dan tona warna sekata semestinya menjadi idaman kebanyakkan orang termasuk BBL.

Terbaru, produk penjagaan kulit SKINEYE yang sangat terkenal dan sering mendapat permintaan yang tinggi di Korea kini sudah available dalam pasaran Malaysia. Bila sebut rangkain kecantikan muka negara k-pop pastinya sentiasa popular dan diterima oleh pengguna tempatan kerana ia berkuliti tinggi dan selamat digunakan terutama kalangan kaum hawa. Ramai kalangan rakyat Korea sendiri menjadikan SKINEYE sebagai pilihan utama mereka untuk penjagaan kulit wajah.



Menggunakan sumber semulajadi sebagai bahan produk, SKINEYE MALAYSIA telah dirasmikan oleh Datin Seri Yeoh Swee Lin, isteri kepada Dato' Seri Ong Ka Chuan (Menteri (II) Perdangan Antarabangsa dan Industri) dan juga merangkap Presiden Puspanita MITI bersama-sama Duta SKINEYE Malaysia, Jeffrey Cheng. Sebagai info, SKINEYE Malaysia diterajui oleh Joshua Twe selaku Ketua Eksekutif, Ida Maslina selaku Pengarah Pemasaran dan Dr. Hazane selaku Penjenamaan Perniagaan. Besar harapan mereka agar penduduk Malaysia dapat memiliki tona wajah yang sihat bersama produk SKINEYE.


Jika anda ingin tampil dengan wajah berseri dan putih, BBL cadangkan produk SKINEYE. Rata-rata testimoni berpuas hati selepas bertukar kepada SKINEYE yang berfungsi memutihkan kulit wajah dan merawat masalah jerawat. Ironinya, hanya bahan-bahan semulajadi yang dipilih dan akan diuji dalam makmal dengan proses ketat bagi menjamin keselamatan produk agar sesuai digunakan. 

3 Ciri-ciri utama produk SKINEYE:

1. Hypoallergenic - Tahukah anda sesetengah produk penjagaan kulit di pasaran mengandungi bahan kimia, alergen dan unsur-unsur logam berat seperti merkuri. Elemen merbahaya ini boleh menyebabkan kesihatan badan terjejas dan penggunaan yang kerap mungkin risiko membawa maut. Bunyi agak menakutkan untuk menjadi cantik bukan? Berbanding rangkaian SKINEYE yang hanya menggunakan bahan-bahan semulajadi tanpa bahan pengawet, wangian sintetik atau komponen merbahaya kimia lain. Dengan SKINEYE, kesihatan pengguna lebih terjamin dan mereka mampu memperolehi kulit yang cantik lagi sihat. 

2. Mesra Alam - Berpegang perinsip mersa alam dan tanpa memusnahkan alam flora fauna, SKINEYE komited memilih bahan semula jadi yang sesuai, mempunyai kualiti tinggi dan selamat dengan berhati-hati. Ujian yang ketat akan dijalankan ke atas bahan tadi sebelum dijadikan bahan utama produk SKINEYE. Dalam erti kata lain, pengguna SKINEYE terjamin dengan kuliti produk terbaik.

3. Berfungsi Tinggi - Dengan tujuan untuk menghasilkan produk yang mempunyai keberkesanan tinggi, pasukan Reseach & Development (R&D) yang berdedikasi berusaha dengan bertungkus lumus untuk menghasilkan bahan terbaik serta mengintegrasikan bahan-bahan tersebut secara sainstifik berasaskan teknologi bio. 

Jika korang ingin tahu, Puan Ida Maslina selaku Pengarah Urusan dan Pengarah Pemasaran telah mencuba sendiri produk SKINEYE terlebih dahulu dan merekan sangat kagum dengan hasil keputusan selepas penggunaannya. Justeru itu, mereka sangat yakin terhadap produk SKINEYE dan ingin berkongsi tentang keberkesannya dengan ramai orang supaya lebih ramai orang mendapat manfaat SKINEYE. 

Salah satu aktiviti menarik pada majlis tersebut ialah sesi saringan kulit muka oleh kaunselor SKINEYE terhadap wajah pengujung. Di samping melihat tahap kesihatan kulit muka, juga tips penjagaan muka mengikut kulit muka juga diberikan.



Seperti artis Korea, kini anda mampu memiliki kulit wajah yang lebih sihat dan bermaya dengan cara semulajadi bersama SKINEYE. Set lengkap penjagaan muka terdiri dari


+AC Acne Pure Cleansing Foam

+AC Pure  Serum

+AC Pure White Powder

+AC Pure Watery Toner

+Waterful Daily Sun Block

R2 Whitening Cream

SKINEYE Blackhead Clear

SKINEYE Pore Ampoule


Dapatkan maklumat lanjut mengenai produk SKINEYE atau ingin mencuba sendiri pengalaman menggunakan SKINEYE sila layari


Website : www.skineye.com.my

Bagi anda ingin menjadikan produk SKINEYE sebagai peluang perniagaan, boleh hubungi terus Puan Ida 013-602 7452 



BBL ~ cantik kulit depa
o( ̄ρ ̄)o

Ai tak kan baca sorang je..kongsillah dengan kawan-kawan di....

You Might Also Like

3 Budak Suka Minum Bandung Laici

  1. Macam-macam product dah wujud sekarang ini.
    Skineye ini baru aje tahu

    ReplyDelete
  2. Tak pernah tahu produk ni, tapi orang korea memang pandai jaga kulit kan. Flawless habis hehe

    ReplyDelete
  3. wahh..lepasni muka mesti cam acah2 kpop laaaa..hihih

    ReplyDelete