WhollyFlush Nak Bagi Kereta Axia Kepada Anda!

7:21 AM

Assalamualaikum & hai hai semua...

Ni nak habaq berita baik khas sesiapa tengah pulun setel azam 2020 nak kurus berat badan! Yelah sekarang dah masuk setengah tahun, tinggal berapa bulan lagi sebelum korang archive target nak slim, pakai baju/seluar size kecil & tampil lebih menawan.

Off course la lebih mudah dengan WhollyFlush serta WhollyFitz yang terbukti membantu ramai rakyat Malaysia dengan berat badan mereka idam-idamkan. Tak gitu..ha sambung baca lagi

Baru-baru ni majlis pelancaran produk ini telah diadakan bagi merasmikan Produk WhollyFitz dan WhollyFlush. Produk WhollyFitz menjanjikan hadiah berupa Voucher bernilai RM 50 Ribu untuk dimenangi dan WhollyFlush menawarkan sebuah Kereta AXIA dari 10 ribu kotak pertama.

WhollyFitz merupakan produk pilihan utama bagi pengguna-pengguna yang menghadapi masalah berat badan. Whollyfitz dapat membantu mengurangkan selera makan, meningkatkan metabolisme badan, menambahkan tenaga dan seterusnya dengan formulasi terbaru dari whollyfitz.. terdapat “extra” pertambahan buah lemon bagi membantu pengguna masa kini meningkatkan sistem imunisasi badan dan seterusnya mampu mengelakkan jangkitan penyakit dengan harga jualan RM 79 WholltFitz dijamin berkesan untuk membantu mengurangkan masalah berat badan.

Majlis yang diadakan di Hotel Royale Chulan Kuala Lumpur ini telah dihoskan oleh dua pelakon terkenal iaitu Zizan Razak dan Shaheizy Sam. Malah pelancaran ini juga dimeriahkan dengan sokongan dan kehadiran Datuk Aznil Haji Nawawi, Datin Seri Zizie Ezette, Samzy Fuzette, Khaty Fauziah dan Syatilla Melvin.


So apa yang ada dalam WhollyFitz sampai berkesan turun berat badan tanpa berlapar tu. Wah saya sendiri rasa excited nak tahu bahan kandungan. Boleh la suggest kat member yang rusing berat badan senang naik bila makan tak control. 


BAHAN-BAHAN UTAMA WHOLLYFITZ
🌟  GUARANA, HOODIA GARDONII, BUAH MARKISA dan BUAH LEMON

WhollyFlush merupakan produk yang diformulasi khas, kaya dengan vitamin-C bagi membantu melancarkan sistem pencernaan, selain itu whollyFlush sangat efektif  bagi menurunkan berat badan, meningkatkan metabolis serta menyingkirkan toksin jahat didalam badan dengan harga jualan RM 39 Whollyfitz Flush dijamin berkesan.


BAHAN-BAHAN UTAMA WHOLLYFITZ FLUSH
🌟BUAH CRANBERRY, BUAH PEACH, SINAMAKI, CHIA SEED, GARCINIA, PHYSILLIUMHUSK dan GUARANA


Cara Pengambilan Wholly Flush
Minum 1 sachet Wholly Flush sejam sebelum tidur setiap hari bersama 150ml air dengan menggunakan air panas atau air sejuk

Ha senang je kan..incase anda nak kurus sebelum hujung tahun 2020, inilah masa sesuai amalkan Wholly Flush dan WhollyFitz. Siapa tahu rezeki boleh menang hadiah BBL mention kat atas tu.

Nak tahu detail lagi, follow platform FB, IG & TikTok WhollyFitz okay

You Might Also Like

1 Budak Suka Minum Bandung Laici

  1. meanriknya hadiah tu...siapa nk kurangkan brat badan tu boleh la try produk ni. bahan2 die pun bagus utk diet

    ReplyDelete