SHARIFAH SHAHIRA JUMPA RAHSIA BANTU SAKIT LUTUT IBUNYA

11:00 PM


Rupanya dah lama aktres dan penyampai radio popular, Sharifah Shahira mencari produk yang boleh melegakan sakit lutut ibunya.

“Jadi ini berita gembira buat ibu saya. Tapi saya sebenarnya juga sudah kena belajar pakai benda ini. Umur macam saya ini, kena ambil tahu. Lainlah orang badan ringan tetapi keturunan saya pula badan besar, berat, jadi mudah sakit lutut.

“Kalau saya berjalan pun dah pakai selipar. Buat show pun pakai selipar. Takut kena effect bila ramai orang tua selepas umur 50 ke atas atau wanita menopaus, mudah sakit-sakit lutut. Tapi Alhamdulillah tahun 2020, saya terjumpa produk ni.

“Mulanya beli untuk mak, sebab dia susah nak bangun dari duduk. Nak bergerak pun perlahan sebab nak adjust tulang-tulang. Tapi saya pun pakai,” kata Sharifah Shahira tentang produk Gel Amani.

“Tapi jangan harap sekali pakai, terus baik. Kena pakai hari-hari, insyaAllah akan lega dan sakit semakin kurang,” katanya yang turut menggunakan Gel Amani buat suaminya, Ijoy Azahari yang gemar bermain golf.

Bukan setakat Gel Amani, nampaknya Sharifah Shahira juga mengambil Pati Jus Amani yang mengandungi madu, kurma, delima, minyak zaitun dan habbatus sauda sebagai rutin hariannya.

Katanya, Pati Jus Amani mudah diambil kerana siap sedia diminum tanpa perlu dibancuh dengan air.

Senang makannya, buka dan makan. Sebagai wanita berkarier, mana ada masa sangat.

“Pati Jus Amani ini bagus untuk membantu menambah tenaga saya. Umur macam saya lebih 40 tahun ini kena mesra dengan produk begini. Nak bertenaga dan saya pula suka pot pet pot pet, maka saya perlukannya. Yang penting tiada gula, jangan risau dan mereka yang ada kencing manis pun boleh makan Pati Jus Amani,” katanya menerusi satu rakaman video.

Menurut Pengarah Urusan Amani Life Sdn Bhd, Leo Adiputra, produk Gel Amani telah membantu hampir sejuta pengguna sejak dikeluarkan pada 2014 dan dihasilkan dengan teknologi biotech yang disokong oleh komuniti Eropah.

Anda boleh dapatkan produk Amani dari ejen-ejen online dan kedai jamu di seluruh negara.

KENAPA PERLU MEMILIH GEL AMANI ?

✅ Telah membantu hampir 1 juta pengguna sejak tahun 2014

✅ Dijamin selamat oleh KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA di bawah kategori ubat traditional. Nombor kelulusan : MAL17086021TC

✅ Dijamin HALAL oleh JAKIM. Nombor sijil halal : MS2424:2012

✅ Dihasilkan dengan teknologi biotech yang disokong oleh kominiti Eropah. Mematuhi piawaian antarabangsa untuk menjamin mutu dan kualiti.

✅ Mudah dibawa kemana-mana kerana disimpan dalam botol plastik yang ringan dan tak mudah pecah sehingga boleh dimasukkan ke dalam poket seluar.

✅ Rasanya yang sejuk berangin sangat selesa pada kulit membuatkannya sesuai untuk digunakan oleh pelbagai peringkat usia.

✅ Berbentuk cecair, mudah kering tanpa kesan melekit.

✅ Harganya berbaloi dan tidak membebankan : RM35 (30ml) & RM60 (60ml).

Untuk dapatkan produk ini atau ingin tahu dengan lebih lanjut boleh layari Facebook


You Might Also Like

0 Budak Suka Minum Bandung Laici