Nak Duit? GoodKredit Offer Pinjaman Duit Jangka Masa Pendek

7:00 AM


Assalamualaikum semua,

Bila sebut pasal personal loan dengan bank mesti takut nak apply risau kena reject. Tambah lagi komitment bulanan sampai puluh tahun lamanya. Untuk amount RM10k ke atas boleh la consider tapi kalu dalam emergency nak guna duit RM1,000..siapa je boleh tolong hulur duit banyak tu kan. 

Ha kini anda boleh mohon pinjaman wang dari GoodKredit Malaysia yang offer pinjaman mikro jangka pendek (short-term micro loan) pertama di Malaysia. 
Berapa Banyak Duit Boleh Apply?
GoodKredit Malaysia menawarkan pinjaman dari serendah RM1,00 hingga RM10,000 sesuai untuk mereka nak bantuan duit dalam kuantiti tidak terlalu banyak. 

Tempoh bayaran ansuran dari 6 bulan, 9 bulan atau 12 bulan dengan kadar interest 18% tanpa cagaran atau penjamin. Kira mudah juga nak selesai hutang pinjaman ni. Untuk pengetahuan anda, GoodKredit Malaysia mendapat lesen dari Kredit Komuniti dan Kementerian Perumahan Dan Kerajaan Tempatan (KPKT) serta berada bawah selian Akta Pemberi Pinjam Wang 1951. 

Malah syarat gaji pemohon minima RM 1, 500 sebulan & ke atas dah layak nak apply. 

Macam Mana Nak Mohon?
Caranya sangat mudah & senang je..


Pertama : Download applikasi GoodKredit Malaysia dalam Apps Store/Google Play kemudian register akaun anda

Kedua : Anda perlu pilih "Loan" dan lengkapkan maklumat diperlukan

Ketiga : Upload dokumen yang diperlukan. Bila permohonan & dokumen berkaitan dah diterima, anda akan dapat email pengesahan dari GoodKredit Malaysia. Kemudian tunggu keputusan loan tu berjaya atau sebaliknya. 

Dokumen yang diperlukan

  • Salinan Kad Pengenalan (depan & belakang)
  • Slip gaji 3 bulan terkini
  • Penyata KWSP terkini
  • Penyata akaun bank terkini
  • Salinan bil elektrik/air terkini
  • Dokumen tambahan lain yang mungkin GoodKredit perlukan
Jadi kalu korang memerlukan duit untuk membayar something emergency seperti nak repair kerosakan kereta, bil utilities, perlu duit nak bayar komitment bulan atau sebagainya boleh cuba mohon bantuan pinjaman dengan GoodKredit Malaysia. Senang je..nanti jangan lupa bayar balik tau.

Nak lebih detail boleh buka website https://malaysia.goodkredit.com  atau hubungi 03 6140 633

You Might Also Like

11 Budak Suka Minum Bandung Laici

  1. Kira kalau pinjam macam ni, selamat lah sikit kan. Tak ada lah kene kejar dek ah long ke apa kan. Siap tak ada penjamin bagai tu. Tapi ada interest tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello semua,
      Nama saya Encik, Rugare Sim. Saya tinggal di Belanda dan saya seorang lelaki yang gembira hari ini? dan saya memberitahu diri saya bahawa mana-mana pemberi pinjaman yang menyelamatkan saya dan keluarga saya dari keadaan miskin kami, saya akan merujuk mana-mana orang yang mencari pinjaman kepadanya, dia memberi kebahagiaan kepada saya dan keluarga saya, saya memerlukan pinjaman sebanyak € 300,000.00 untuk memulakan hidup saya sepenuhnya kerana saya seorang Bapa tunggal dengan 2 orang anak Saya bertemu dengan pemberi pinjaman yang jujur ​​dan takut kepada Allah ini yang membantu saya dengan pinjaman sebanyak €300,000.00, dia seorang yang takut kepada Allah, jika anda memerlukan pinjaman dan anda akan membayar balik pinjaman sila hubungi dia beritahu dia bahawa (Encik, Rugare Sim) merujuk anda kepadanya. Hubungi En, Mohamed Careen melalui e-mel: (arabloanfirmserves@gmail.com)


      BORANG MAKLUMAT PERMOHONAN PINJAMAN
      Nama pertama......
      Nama tengah.....
      2) Jantina:.........
      3) Amaun Pinjaman Diperlukan:.........
      4) Tempoh Pinjaman:.........
      5) Negara:.........
      6) Alamat Rumah:.........
      7) Nombor Telefon Bimbit:.........
      8) Alamat e-mel..........
      9) Pendapatan Bulanan:.....................
      10) Pekerjaan:..........................
      11) Laman web manakah anda di sini tentang kami.....................
      Terima kasih dan salam mesra.
      E-mel arabloanfirmserves@gmail.com

      Delete
  2. Nampak menarik. Sebab ramai yang memerlukan bantuan kewangan untuk melabur dalam perniagaan. semoga dapat la dimanfaatkan.

    ReplyDelete
  3. Bagus ada service pinjaman macam ni.. boleh bantu mereka yang memerlukan wang dalam kuantiti yang sedikit.. mungkin ada yang terpaksa bayar duit baki hutang tapi diberi tempoh masa yang singkat tu, boleh la cuba buat pinjaman di sini dulu kan

    ReplyDelete
  4. Ni bukan along kan hehehe pinjaman yang sah lah kan wakakakak gurau jer wakakakaka.. Tapi nak pinjam waktu kecemasan macam ni bagus juga terutama waktu buka sekolah dan nak raya memang perlukan duit lebih hehehehe...Tapi pasti bila pinjam mampu bayar balik lah kan...

    ReplyDelete
  5. Oh wow siapa yang nak cash out kena check out their site. I wrote about them before sometime ago.

    ReplyDelete
  6. Selamat ke pinjam dengan goodkredit ni? maksud emi, dia memang bukan mcm ceti yg berselindung disebalik gelaran peminjam wang berlesen tu ke? Risau pulak.

    ReplyDelete
  7. Halo semuanya, Nama saya Siska wibowo saya tinggal di Surabaya di Indonesia, saya seorang mahasiswa, saya ingin menggunakan kesempatan ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman untuk sangat berhati-hati karena ada banyak perusahaan pinjaman penipuan dan kejahatan di sini di internet , Sampai saya melihat posting Bapak Suryanto tentang Nyonya Esther Patrick dan saya menghubunginya melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Beberapa bulan yang lalu, saya putus asa untuk membantu biaya sekolah dan proyek saya tetapi tidak ada yang membantu dan ayah saya hanya dapat memperbaiki beberapa hal yang bahkan tidak cukup, jadi saya mencari pinjaman online tetapi scammed.

    Saya hampir tidak menyerah sampai saya mencari saran dari teman saya Pak Suryanto memanggil saya pemberi pinjaman yang sangat andal yang meminjamkan dengan pinjaman tanpa jaminan sebesar Rp200.000.000 dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau tekanan dengan tingkat bunga rendah 2 %. Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa rekening bank saya dan menemukan bahwa nomor saya diterapkan langsung ditransfer ke rekening bank saya tanpa penundaan atau kekecewaan, segera saya menghubungi ibu melalui (estherpatrick83@gmail.com)

    Dan juga saya diberi pilihan apakah saya ingin cek kertas dikirim kepada saya melalui jasa kurir, tetapi saya mengatakan kepada mereka untuk mentransfer uang ke rekening bank saya, karena saya berjanji bahwa saya akan membagikan kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres atau penundaan.

    Yakin dan yakin bahwa ini asli karena saya memiliki semua bukti pemrosesan pinjaman ini termasuk kartu ID, dokumen perjanjian pinjaman, dan semua dokumen. Saya sangat mempercayai Madam ESTHER PATRICK dengan penghargaan dan kepercayaan perusahaan yang sepenuh hati karena dia benar-benar telah membantu hidup saya membayar proyek saya. Anda sangat beruntung memiliki kesempatan untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman, silakan hubungi Madam melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (siskawibowo71@gmail.com) jika Anda merasa kesulitan atau menginginkan prosedur untuk mendapatkan pinjaman

    Sekarang, yang saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran pinjaman bulanan yang saya kirim langsung ke rekening bulanan Nyonya seperti yang diarahkan. Tuhan akan memberkati Nyonya ESTHER PATRICK untuk Segalanya. Saya bersyukur

    ReplyDelete
  8. Adakah anda memerlukan Pinjaman?
    Adakah anda sedang mencari Kewangan?
    Adakah anda sedang mencari Pinjaman untuk membesarkan perniagaan anda?
    Saya rasa anda telah datang ke tempat yang betul.
    Kami menawarkan Pinjaman pada kadar faedah yang rendah.
    Orang yang berminat sila hubungi kami di
    Untuk maklum balas segera kepada permohonan anda, Sila
    balas e-mel di bawah ini sahaja.
    Whats-app +918256953815
    mrwilliam751@gmail.com
    Sila, berikan kami maklumat berikut jika berminat.

    1) Nama Penuh:………
    2) Jantina: ………
    3) Amaun Pinjaman Diperlukan:………
    4) Tempoh Pinjaman:………
    5) Negara:………
    6) Alamat Rumah:………
    7) Nombor Telefon Bimbit:………
    8)Pendapatan Bulanan: ………………………
    9) Pekerjaan:………………………………
    )Tapak manakah yang anda lakukan di sini tentang kami…………………

    Terima kasih dan salam mesra.
    mrwilliam751@gmail.com
    +918256953815

    ReplyDelete
  9. Kami menawarkan program pelaburan di mana anda boleh memperoleh 5 kali ganda pelaburan anda dalam 7 hari contohnya anda melabur $100 dalam 7 hari anda mendapat $1500 Ia 100% tulen dan pembayaran dihantar ke dompet bitcoin anda serta-merta selepas perdagangan . Berhenti terpengaruh dengan penipuan dan mula memperoleh keuntungan yang baik dengan bantuan pedagang profesional hantar dm sekarang +1(252)285-2093 ATAU E-mel: andersoncarlassettrade@gmail.com untuk bermula

    ReplyDelete