Vandelisme Yang Kreatif

1:39 AM

geram betol dengan budak2 nakal, benggong, tak sekolah,
tak de sivik, tak de kerja & sumua lah.. 
geram2.. diorang ni tak de aktiviti berfaedah
nak buat sampai semua dinding nak conteng.
kalu tulis kata2 semangat, kata hikmah
simpulan peribahasa ke,  tak pe lah kan..
ni tulis yg bukan2.. semak mata BBL ni..


 tengok contoh2 kat bawah ni..

[ kesian tol kat lory ni ]

[ pic ni amik kt dlm lif & jgn tengok model lif lak ]

[ time sekolah rendah ari tu suka conteng meja ]

TAPI...
kalu korang yg gatal tangan nak conteng dinding..
why not buat cam ni??

kreatif tahap dewa..

[ mcj : rajin2 menabung erk ]












ha.. kalu cam ni kan best..
baru ada kelainan sikit..

BBL ~ jap nak cari watercolour nak conteng dinding uma ~

______( ^-" )______

thanks to baikpunyer.com

You Might Also Like

2 Budak Suka Minum Bandung Laici

Jadi BFF Instagram BBL

Blog Arkib

LIKE Fan Page BBL