~ Jalan-Jalan Bersama BBL ~

4:18 AM

Hari ni BBL nk memperkenalkan satu ruangan baru
 iaitu Jalan-Jalan Bersama BBL.
BBL ni memang suka jalan2 ni..
dapat meluaskan pengetahuan dgn pengalaman.. 
memandangkan awal sem BBL agak 
kurang aktiviti belajar.. 
( padahal dah dapat assigment ) hehehe..
Untuk kali pertamanya, BBL nak bawak korang semua
pergi HUTAN LIPUR BUKIT BAKAR..
tapi geng2 BBL suka panggil BB a.k.a BURN HILL..
saja kitaorang nak kasi update sikit BUKIT BAKAR ni..

Bukit Bakar ni tak jauh sangat dari pekan Machang.
Lebih kurang 20 minit kerana kawasan
Hutan Lipur Bukit Bakar ni agak terpencil jauh 
dari jalan utama..
Walaupun jauh tapi pemandangan sepanjang jalan 
ke Bukit Bakar sungguh mempesonakan..
best2 dapat feelling terbang cam burung2..
hehehe =,=

[ pintu gerbang ke Hutan Lipur Bukit Bakar ]



[ best sgt2 baring2 dlm air ]

[ kwn BBL bersantai cam duk tepi pantai lak ]

yg ni BBL paling suka, ada sorang budak 
mandi guna beg keselamatan..
memang nampak cam kolot, lawak, nak ketawa 
& lain2 tapi BBL tabik spriinnnggg dgn 
penjaga budak ni.
maybe nak jaga keselamatan kan..
( bole BBL praktik kat adik BBL kalu pergi jeram )

[ sowi budak ni malu2 nk amik pic ]

[ tenang je air kat BB ni ]

[ BBL ngah tenangkan fikiran tetiba kawan BBL amik pic ]
kepada anda semua yg nak pergi ke 
Negeri Cik Siti Wang Kembang ni
singgah2 ke sini..
apa2 pun kita kenalah jaga kebersihan
alam sekitar untuk tatapan anak cucu 
cicit kita masa hadapan.. 
( jangan sesuka hati buang sampah dlm sungai!! )
kalu tidak bermula dengan diri sendiri,
siapalah yg akan menjaga alam sekitar..
think smart & be smart =.=





You Might Also Like

0 Budak Suka Minum Bandung Laici

Jadi BFF Instagram BBL

Blog Arkib

LIKE Fan Page BBL