IPTS AF Sudah Di Tutup!

1:26 AM

 
semalam berakhirlah
pengajian pelajar-pelajar IPTS AF9 
a.k.a Insitusi Penyanyi Tinggi Swasta Akademi Fantasia 9.
tahniah buat pelajar Hazama yang telah
menjadi juara AF9.
 
[ pengetua & juara af9 ]
 
Hazama turut membawa pulang hadiah
sebuah trofi, wang tunai RM 200000, hamper,
wang tunai tajaan Power Root bernilai RM5000 
& sebuah kamera bernilai RM3299 tajaan Sony.
seronok tu kan?
menurut sumber, bukan main meriah
konsert AF9 kat Dataran Putrajaya, malam semalam.
tak pelah, mungkin semalam adalah
kali terakhir peminat-peminat AF mendengar
lagu tema AF ~ Menuju Puncak.
korang yang ada cita-cita nak jadi
penyanyi super dupa macam Hazama
& juara-juara AF yang dulu-dulu
mungkin kena daftar dengan "kolej" lain pulak.
ala..kan banyak lagi "kolej pertandingan realiti".
yang penting jangan mudah putus asa!


[ antara bekas hos AF ]



[ alahai..dah macam konvo habis study je ]


 JUARA - HAZAMA


NAIB JUARA - LENA

 
TEMPAT KETIGA - FINA 

 
TEMPAT KEEMPAT - AZRI 


[ testing..testing..terima kasih kepada BBL sebab sentiasa sokong saya ]

[ urm..RM200,000 kasi kat papa orait? ]


[ antara bekas pelajar AF]

  ~ peminat-peminat AF! ~

[ ha! nampak tak BBL? ]



tahniah kepada semua.

*semua ayat-ayat di atas adalah rekaan semata-mata ye.




BBL ~ tahun ni tak de hadiah kereta ke?
[^.^]






seronok baca? apa kata kalu share dengan kawan-kawan..

You Might Also Like

0 Budak Suka Minum Bandung Laici

Jadi BFF Instagram BBL

Blog Arkib

LIKE Fan Page BBL