BBL Double Special Edisi Putus Cinta Cintun

2:32 AM

sedihnya..
"bila cinta kini tak lagi bermakna"
sedutan dari lagu Gio.
huhu 
[T.T]



agaknya macam ni perasan orang 
putus cinta, putus tunang, bercerai,
putus urat eh silap..
urm..BBL nak luahkan perasaan sedih
kat sini boleh tak?
BBL nak marah melalui lagu.
senang cerita, tak payah korang
nak sakit mata nak membaca kan.

__________________________________________________________

1. Dia - Fauziah Latif


~ lagu ni memang untuk dia sebab
dialah permulaan untuk semua cerita.
dia lah madu, cuka, garam, sos tiram 
& semualah. dengan dia jugak BBL belajar erti
kehidupan - tak sekolah cikgu tak ajar 
sebab tak ada dalam buku teks ~

2. Jahat - Stacy


 ~ kekasih BBL lebih kurang macam lagu Stacy ni.
jahat & nakal buat hati BBL hancur 
macam.. cuba balik gelas & baling kat dinding,
pecah tak tapi korang jangan 
guna gelas plastik. sampai lebam pun tak pecah ~

3. Puaskah - Wali Band


~ lagu ni memang sedih. sesuai sangat dengan 
jiwa BBL ni kan. kadang2 BBL terfikir
kenapa dia buat macam ni & apa dia rasa
lepas buat orang lain sedih & kecewa.
agak2nya apa perasaan dia?
puas & gembira...? ~

4. Cinta Terakhir - Aiman


 ~ apa-apa pun ini cinta terakhir BBL dengan
dia, lepas ni tak sambung-sambung dah 
kan makin panjang ceritanya.
kita hanya mampu merancang tapi Allah
yang menentukan semua sama ada baik & buruk.
yang penting kita tabah ~

5. Insyallah - Maher zain


~ tapi kumbang bukan satu spesis je,
bunga bukan satu warna je, banyak lagi yang lain.
bak kata Karam sigh "hilang patah, tumbuh berganti,
pergi seorang, kita cari penganti"
BBL akan sentiasa berdoa agar 
semoga satu dua hari nanti sinar
baru akan muncul. 
amin ~

6. Harapan - Fazli Zainal


~ ni lagi satu lagu paling berhantu dalam
kamus exford versi BBL.
memang seram dengar lagu ni.
kalu korang baru clash cinta cintun,
cuba dengar lagu ni. memang menangis 
sampai berbaldi lepas tu jual kat e-bay,
cakap air mata emas. haha
tapi BBL paling suka & tak suka dengar lagu ni.
memang penulis lirik ni memahami lah. 
lagu ni boleh jadi sesuai untuk korang & ex-korang tu ~


7. Lagu Happy - Amy Mastura


~ BBL ni bukan suka sangat nak bersedih lama2
cukup 5 minit menangis kejap lepas tu 
happy balik. BBL bukan nak mati kan,
putus cinta cintun je. betol kan?
lagi pun kehidupan ni panjang lagi.
so kita enjoy!! ~

8. Dunia Belum Berakhir


~ lagi satu BBL nak pesan.
dunia belum berakhir kalu korang putus cinta,
betol kan ~


____________________________________________________________

fuhh..lega dapat luah semua sekali.
sekarang BBL dah rasa tenang, ceria & gembira sikit.
korang yang alami masalah sama dengan BBL,
ceria-ceriakan diri korang,
jangan asyik bersedih je.
BBL doakan diri BBL & korang akan
bertemu jodoh yang lagi hebat dari
apa yang ada sekarang.
amin..


BBL ~ naik mahkamah tuntut cerai..
        [$.$]~~~$$$






seronok baca? apa kata kalu share dengan kawan-kawan..

You Might Also Like

2 Budak Suka Minum Bandung Laici

  1. hhaha lawak arr,naik mahkamah tuntut cerai..

    rilek,muda lagi nk bersedih bermuram murka..hihi..life must go on bro.

    ReplyDelete
  2. vampire"s love : ala saja nk manja2. xde kerja nk naik mahkamah ni. hehe

    ReplyDelete

Jadi BFF Instagram BBL

Blog Arkib

LIKE Fan Page BBL