Saya Dah Cuba Dettol Deep Cleanse Terbaru. Anda Bagaimana?

2:16 AM


Waktu private untuk diri sendiri BBL ialah time mandi. Eh ada ke orang mandi berdua? Okay, dulu masa kecik mak selalu mandikan BBL sebelum masuk magrib. From the years, gel mandian  Dettol mesti ada dalam bilik air. Kalau dulu pakai sabun buku Dettol je sebab mak tahu BBL jenis hyper active main dengan geng sekampung. Most favorite game mestilah main polis eng tri, tarzan skill dengan bergayut pelepah pokok kelapa dan main bola. Tahu-tahu bila balik rumah badan penuh dengan debu, pasir, kotoran dan comot. Lepas tu kena cubit telinga. Haha

Nasib baiklah mak jenis penyayang bersihkan anak sulong dengan Dettol. Sejak dari kecik memang BBL susah nak kena jangkitan deman dan selsema. Mybe sebab protection Dettol dari kuman, bakteria dan jangkitan penyakit pada badan. Tahu tak organ paling besar pada diri kita adalah kulit? Bila kulit bersih dan sentiasa dilindungi, so kurang sikit risiko terkena jangkitan.

Rasanya budak-budak zaman sekarang pun lebih kurang dengan pengalaman kita dulu. Even sekarang Dettol masih lagi jadi sabun mandian family.


Dettol Deep Cleanse terbaru tampil dengan wangian semulajadi apricot serta micro-scrubbing beads. Tiap kali shooping barang mandian, apa BBL akan cari ialah gel mandian yang ada skrub. Boleh skrub sel mati pada badan dan trust me, ia nya melegakan diri. Macam baru lepas massage. Ah memang puas hati dapat manjakan diri. 

Bercakap tentang pelancaran Dettol terbaru ini, 3 orang wanita berkongsi pengalaman kebaikan menggunakan Dettol Deep Cleanse iaitu Dr. Abrizah Ousman - Dermatologist dan Aestheric Physician, selebriti tv dan juga ibu kepada 2 orang cahaya mata - Nana Mahazan serta selebriti sosial media Nur Aisyah bt Mohd Razip atau lebih familir dengan nama Cupcake Aisyah


Mereka sangat teruja dapat memanfaatkan sepenuhnya kebaikan natural apricot gabungan micro skrub Dettol dalam melindungi kulit dari kotoran, debu selain turut bertindak sebagai terapi sewaktu mandi. Perasan tak biji-biji hitam kat sabun buku tu, ha itulah micro skrub. Seronok kalu dapat gosok kat kulit badan waktu lepas balik kerja.


Dettol Deep Cleanse terbaru ini hadir dalam gel mandian dan sabun buku. Sesuai untuk kegunaan seisi keluarga korang. Dah habis nanti boleh refill dengan pek isian semula untuk gel mandian. 


Anda boleh dapatkan variasi terbaru Dettol  Deep Cleanse ni kat kedai runcit, farmasi atau supermarket kegemaran berhampiran hari ini. 

Maklumat lanjut boleh ikuti Dettol Malaysia


You Might Also Like

3 Budak Suka Minum Bandung Laici

  1. The packaging pon looks nice, teringin pula untuk membeli and smell the sense of the soap.

    http://panphila.blogspot.my

    ReplyDelete