Hadiah Bahrain Dah Sampai

8:18 PM



Ahalhamdulilah, dari blogger Bahrain dah selamat sampai kat depan rumah pagi tadi.
Terima kasih Bahrian untuk hadiah jauh datangnya dari Bandung.
Al-kisahnya BBL telah tersenarai sebagai Pengomen Tegar 2013.


Gembira pulak dapat hadiah baju grapic Bandung bersama keychain.
Baju tu kena oter sikit untuk fit dengan size BBL kecik ni.
 2 3 hari lagi baru boleh bergaya baju Bandung tu.
Macam ada persamaan baju Bandung dengan Budak Bandung Laici kan?

Terima kasih Bahrian!

BBL ~ mood nak update blog
[^ v ^]''

HANGAT! Kisah lawak paling kelakar

Ai tak kan baca sorang je..kongsillah dengan kawan-kawan di... 

You Might Also Like

3 Budak Suka Minum Bandung Laici

Jadi BFF Instagram BBL

Blog Arkib

LIKE Fan Page BBL