Beratur Untuk Sarapan Brekkie Wrap

3:42 AM



Assalamualaikum semua, kalu minggu lepas BBL bersarapan RM1 dengan Brekkie Wrap
dengan hati yang tenang selepas bangun tidur.
 Tidak untuk hari ini kerana BBL perlu beratur panjang macamn nak bayar tol.
Fuh sampai je depan McD serius terkejut dah penuh pelanggan depan kaunter.
Terus cepat-cepat parking & beratur.


Budak sekolah pun beratur nak beli Brekkie Wrap.
Berbeza zaman sekolah BBL dulu, pagi-pagi beratur beli nasi lemak RM1
kat warung Mak Cik Senah depan sekolah.

Apa pun BBL sempat rembat 2 Brekkie Wrap buat makan sambil
otw pergi tempat kerja. Korang nak jugak boleh cuba beratur minggu hadapan
pada 24 Feb 2014 (Isnin) bermula jam 7-10 pagi.



BBL ~ minggu depan last day promosi Brekkie Wrap

HANGAT! Ada adik yang comel, cute & riang?
HANGAT! Bergelap sempena Earth Hour 2014 Mac ini


Ai tak kan baca sorang je..kongsillah dengan kawan-kawan di....

You Might Also Like

5 Budak Suka Minum Bandung Laici

Jadi BFF Instagram BBL

Blog Arkib

LIKE Fan Page BBL