Sampul Duit Raya Bank Mana Paling Cun

6:15 AM


Kita kini sudah berada di ambang Syawal 1438H pastinya ramai antara kita bakal memberi duit raya kepada anak buah, anak saudara, anak jiran, anak kawan, student dan juga mereka yang menjadikan duit raya sebagai amalan bersedekah. Jika anda menukar duit raya di bank mesti terima sampul duit raya sebagai token dari pihak bank. Macam BBL tukar kat Public Bank sebab malas nak beratur panjang kalu tukar di kaunter bank famous seperti Maybank dan CIMB Bank. 

Dah jadi favorite mesti setiap tahun akan compare sampul duit raya (SDR) bank, syarikat GLC atau swasta serta outlet kedai yang paling cun dan menarik. Tak kurang ada antara korang yang mempunyai sdr ekslusif print out mengikut citarasa sendiri. 

Bagi collector sampul duit raya mungkin menjadikan sdr bank tempatan sebagai koleksi terbaru 2017. Jom kita tengok sampul duit raya bank di Malaysia. Mana satu paling cantik raya tahun ni?

1. Agro Bank


2. AmBank


3. Bank Islam


4. Bank Pembangunan


5. Bank Rakyat


6. BNP Paribas


7. Bank Simpanan Nasional (BSN)


8. CIMB Bank


9. Citi Bank


10. Deutche Bank


11. Hong Leong Bank


12. HSBC Bank


13. JP Morgan


14. Maybank


15. Alliance Bank


16. Al Rajhi Bank


17. MBSB


18. Mizuho Bank


19. Bank of America


20. National Bank of Abu Dhabi 


21. OCBC Bank


22. RHB Bank


23. Standard Charted Bank


24.  Sumitomo Mitsui Banking Corporation 


25. UOB Bank


26. Kuwait Finance House


27. Public Bank


28. Bank Muamalat


29. SME Bank


Antara sampul duit raya di atas, mana satu paling cantik bagi anda? Jangan lupa tinggalkan komen dibawah ya. Tapi sayangnya bila raya nanti budak-budak buang macam tu je sampul edisi khas syawal 2017. Lepas ni maybe kita patut duit raya dalam sampul tisu supaya dorang boleh guna kesat air mata bila dapat duit raya 50 sen. Hahaha


You Might Also Like

2 Budak Suka Minum Bandung Laici

  1. Saya menyimpan koleksi Raya.. cantiknya sampul Raya bank..saya bnyk x Tak dpt

    ReplyDelete