BBL Tertipu

6:26 AM


Jangan Jadi Sperti BBL ok.


Kisahnya bermula pada suatu masa dahulu semalam waktu BBL otw balik rumah.
Singgah kejap kat 7eleven nak beli Mr.Potato, mengidam nak makan. Dah lama tak makan kan. Sampai kat 7e terus pergi kat rak-rak snek. Fuh banyak stok potato & dalam banyak-banyak aweks snek potato, ada satu bungkusan BBL ingat itu snek potato yang terbaru. Pack dia sangat cantik. Terus angkut bawak ke kaunter cashier. Confident tak baca apa isi dalam pack & tarikh luput. Tak pasal-pasal makan benda dah expired.

# rupe snek BBL beli semalam

Sampai je kat rumah terus baring depan lappy dengan harapan nak tengok
cerita Johny English Reborn dowload kat syok.org. Tidak ketinggalan
snek Chispter Cassava Chips BBL beli tadi. Fuh tengok pack kat luar macam sedap segoti.

Ambil satu terus masuk dalam mulut..kunyah kunyah kejap..eh..kenapa rasa lain je.
Tengok balik pack snek tu & ini tertulis


KEREPEK UBI! bukan chips potato!
Time tu mulalah keluar semua ayat jampi serapah  Harry Potter.
Menyesalnya beli snek ini. Harga RM3.00 sama harga kerepek
dalam ops-kerepek-ubi & semestinya lebih banyak isi kandungan. Pergh..

Bila fikir balik kenapa BBL beli snek ini, baru teringat BBL dipukau 
oleh......

# jangan terpengaruh dengan iklan

Senang betol Chispter pukau BBL.
Nak tahu cara buat Chipster Cassava Chips?






Moral of storis :
Jangan main rembat je snek tanpa baca isi kandungan.



BBL ~ tiap malam makan kerepek ubi kayu
[=_=]"









seronok baca? apa kata share dengan kawan-kawan kat...

You Might Also Like

2 Budak Suka Minum Bandung Laici

  1. nice blog kawan...best gak makan keropok smbil tgk movie ek..hehe

    ReplyDelete
  2. ewanrani : terima kasih sebab sudi singgah...

    ReplyDelete

Jadi BFF Instagram BBL

Blog Arkib

LIKE Fan Page BBL