Earth Hour 2014 Malam Ini

3:15 AM

HANGAT! Ini bukan video Laut Hindi. Kena tipu lagi

HANGAT! Apa boleh buat dengan 20sen?

Tanggal 29 Mac setiap tahun seluruh dunia akan bergelap selama 1 jam.
Amalan bergelap 1 jam ini memang sudah menjadi adat turut temurun BBL sejak tahun 2011
semasa belajar di Uitm so wajar tradisi ini di teruskan. Eh dah lain  macam je.

Kenapa mesti sokong aktiviti menjimat bil elektrik ini? Mungkin korang boleh rujuk di sini.
Untuk malam ni, cukup simple tutup lampu & berkumpul depan rumah sambil
susun lilin & tanglung bersama adik & ibu BBL.

Bagi korang tinggal berdekatan dengan KL atau bandar Sunway, 
datanglah ke laman KLCC menyaksikan lampu KLCC di padam selama sejam,
begitu jugak Patung & Piramid di Sunway Piramid.
Untuk tempat lain, BBL kurang pasti.



BBL akan update aktiviti Earth Hour selepas jam 9.30 malam.
Apa tunggu? tak nak join sekaki?

BBL ~ jimat bil elektrik jimat duit
[+.+]

HANGAT! Ini bukan video Laut Hindi. Kena tipu lagi
HANGAT! Apa boleh buat dengan 20sen?

Ai tak kan baca sorang je..kongsillah dengan kawan-kawan di....

You Might Also Like

1 Budak Suka Minum Bandung Laici

Jadi BFF Instagram BBL

Blog Arkib

LIKE Fan Page BBL