Cari Rumah Sewa, Bilik Sewa & Roomate Di Hidup.my

2:27 AM

Assalamualaikum & hello there,

Perkara paling rusing bila dapat kerja area KL mestilah kat mana nak cari rumah sewa. Eh tak mampu nak sewa rumah. Tukar-tukar title ke bilik sewa. 

Cari je rumah sewa, bilik sewa atau cari roomate di portal Hidup.my 


Hidup.my adalah satu portal mengiklankan rumah atau bilik sewa sekitar Lembah Klang, Pulau Pinang serta Johor. Tapi jangan risau, kini Hidup.my ada rumah sewa dari negeri Semenanjung Malaysia termasuk Sabah & Sarawak. Search je, confim ada.

Iklan Secara Percuma

Namum jika anda mempunyai rumah atau bilik ingin disewakan, iklankan bilik sewa di sini. Ikuti 4 langkah mudah dan cari penyewa atau housemate anda sekarang. 

Isi je form untuk iklan rumah/bilik tu. Kat sini anda boleh meletakkan prefered penghuni rumah/bilik sewa tersebut seperti lelaki atau perempuan, smoker or non, hinggalah syarat memboleh penyewa balik lambat atau tidak. Lebih kurang anda sebagai pemilik tuan rumah boleh 'memilih' siapa nak sewa di property anda.


Cari Bilik Sewa

Di sini tempat bagi anda mencari bilik sewa terbaik. Hidup.my mempunyai senarai iklan bilik sewa yang merangkumi bilik sewa mampu milik ke bilik sewa studio mewah! Cara cukup mudah, cuma masukkan kawasan ingin dicari & tetapkan jumlah maksimun sewa bulanan anda inginkan. 

Contoh iklan bilik disewa



Kat sini korang boleh memilih list bilik yang diiklankan. Ada banyak pilihan cuma tunggu tepuk tangan tanya selera je. Di iklan bilik/rumah sewa juga anda boleh baca syarat-syarat ditetapkan oleh tuan rumah selain senarai kemudahan tersedia di rumah sewa. 

Cari Housemate

Dalam portal Hidup.my pun boleh iklan mencari housemate atau mungkin anda ingin mencari penyewa bersama. Yelah rumah sewa dah jumpa tak kan nak duduk sorang-sorang je kan. Disini sudah tersenarai housemate yang sudah tersedia namun semua terpulang kepada anda untuk menentukan siapa yang akan berkongsi bilik/rumah nanti.

Senang bukan? So, lepas ini kalu nak cari rumah sewa baru search je dalam Hidup.my atau ada bilik kosong untuk disewakan. Iklan kan je dalam Hidup.my


Nak maklumat lanjut, klik aje

Laman Hidup.my

BBL ~cari bilik sewa murah-murah aje
o( ̄ρ ̄)o

Ai tak kan baca sorang je..kongsillah dengan kawan-kawan di....

You Might Also Like

2 Budak Suka Minum Bandung Laici