House Of Cards Musim 4 Bermula 5 Mac 2016

6:08 PM

Assalamualaikum & hello there,


Rumah siapa ada UniFi?
 Angkat tangan sikit boleh?

Siapa yang follow cerita House of Cards? 
Angkat tangan sikit boleh?

Tahu tak sekarang House of Cards dah masuk season 4 bermula 5 Mac ini. Episode kali ini ekslusif & same as US boleh di tonton melalui HyppTv.


Jadilah orang pertama yang menonton semua 13 episod House Of Cards Season 4 siaran hari sama seperti AS di HyppTv sama ada televison atau HyppTv app di tablet / smartphone. 

House Of Cards S4 Watchathon
Season 4: Tayangan Perdana 5 Mac 2016 - 4 petang


Sinopsis House of Card

Jika korang tak mengikuti drama ini mungkin tertanya-tanya apa plot cerita sebenar House of Card. Okay tak apa, BBL akan terangkan sikit secara ringkas.


House of Card ini berkisar tentang plot perjuangan Frank Underwood (Kevin Spacey) dalam kini memegang jawatan Presiden Amerika Syarikat. Isterinya, Claire Underwood (Robin Wright) yang banyak menolong Frank sepanjang careernya bermula dari bawah hinggalah kini menjadi orang no satu dalam Amerika. Cara, Frank berucap & cita-citanya membawa perubahan ke institusi negara sangat wow. Lebih kurang story board politician yang sedang berlaku mana-mana negara dunia. Namun, ada banyak konflik antara mereka berdua menjadikan drama House of Card sangat berbaloi di tonton bermula 5 Mac 2016 ini.

Baru-baru ini HyppTv mengadakan tayangan ekslusif episode pertama musim ke 4 House Of Card. Serius BBL nak share dengan korang memang tak patut terlepas episode awal musim ini kerana ada sesuatu yang menarik telah berlaku antara Frank & isterinya, Claire dalam usaha mengekalkan jawatan sebagai Presiden Amerika Syarikat. 




Maklumat lanjut tentang House Of Card boleh je klik 


BBL ~ Dah tengok episode 1 musim 4
o( ̄ρ ̄)o

Ai tak kan baca sorang je..kongsillah dengan kawan-kawan di....

You Might Also Like

0 Budak Suka Minum Bandung Laici