Renoskin Medic Serum Berkesan Membantu Merawat Ekzema Dan Kulit Sensitif

8:01 PM

Sebut tentang masalah kulit sensitif biasanya berkait dengan wajah perempuan. Walha setengah orang lelaki juga berdepan situasi ini. Tidak hanya terhad pada muka malah kadang-kadang bahagian kulit tubuh badan. Tambah lagi kesannya seperti kulit menjadi kering, gatal, bersisik, kemerahan, kasar serta menyebabkan masalah jerawat pula timbul. Lantas menyebabkan diri malu berhadapan dengan orang ramai serta kos merawatnya mahal dan remeh terutama pemilihan produk. Tersalah pakai, makin teruk jadinya. 

Bagi kanak-kanak pula, ekzema sering merusingkan kepala ibu bapa. Terutama jika ibu atau ayah pengidap penyakit eczema, risiko anak bakal menghadapi masalah ekzema. Jangan terkejut jika orang dewasa pun berhadapan kerunsingan sama.


Bantu Rawat Kulit Sensitif Dengan Renoskin Medic Serum

RenoSkin - Medic Serum merupakan produk generasi terkini hasil penyelidikan saintifik khas untuk merawat Eczema dan masalah kulit sensitif. Dihasilkan dari komponen campuran herba semulajadi bersama bahan aktif ekstrak Vitamin E dan A, menjadikan ia lebih berkesan 70-80 kali ganda berbanding vitamin sentetik. Ia kaya dengan pelembab semulajadi.


Madic Serum ini dicipta khas untuk pengguna yang ingin bertukar dari produk berasaskan bahan kimia kepada bahan semulajadi. Malah pengunaanya bersesuai untuk bayi hingga orang dewasa. Soal keselamatan jangan bimbang kerana produk ini didaftarkan di bawah kilang bertaraf GMP (Good Manufacturing Practice) bernombor pendaftaran KKM NOT 161106450K.

Medic Serum mengunakan ramuan berkhasiat serta bagus untuk merawat dan memelihara masalah kulit pemakai seperti

🍀 Ekstrak Kelapa Asli
📌 Mempercepatkan proses penyembuhan luka
📌 Bersifat antibakteria & antifungal
📌 Merupakan agen pelembap
📌 Mengurangkan masalah kelemumur

🍀 Herba Rosemary
📌 Dijadikan aroma terapi bagi minda si pemakai
📌 Melindungi kulit dari radikal bebas & cahaya matahari
📌 Bersifat antiseptik untuk lawan kuman
📌 Meremajakan kulit dengan penggantian sel-sel rosak
📌 Memelihara kulit kepala dan rambut

🍀 Ekstrak buah zaitun dan herba-herba terpilih juga mengandungi Vitamin A, Vitamin E, Fatty Acids dan Omega 6. 


Uniknya walaupun tidak hanya terhad merawat masalah kulit sensitif dan ekzema, Renoskin Medic Serum juga boleh digunakan untuk

✔️ Melembapkan kulit
✔️ Merawat & mencegah ruam lampin
✔️ Merawat jangkitan kulat & bakteria
✔️ Merawat kulit lecur
✔️ Menyuburkan rambut
✔️ Menghilangkan regangan kulit
✔️ Memudarkan pigmentasi
✔️ Memudarkan parut
✔️ Merawat gatal-gatal, merah dan alahan kulit

Ramai telah mencuba produk ini serta memberi feedback positif selepas pengunaannya.


Jujur dari pengalaman BBL sendiri mencuba Renoskin ini pada lengan akibat kulit gatal dan kering. Biasalah lelaki bukan mahir bab-bab jaga kulit. Cukup hanya sapu macam pakai losyen selepas mandi. Kemudian terasa lembap selepas biarkan serum ni meresap dalam kulit. Bau pun wangi macam aromaterapi dan tidak berbau ubat.

kulit BBL agak kering dan mengelupas

sekarang area lengan dah kurang sikit compare sebelum ni macam 1st picture tu

Even ia elok untuk anak kecil yang ada ruam lampin atau ruam bayi, kulit kepala berkuping, kulit berpanau, rekahan kulit selepas bersalin, kulit berjerawat, kurap, kudis buta, kulit mengelupas, kulit kering, alahan kulit, gatal kulit atau kulit sensitif terdedah pada cuaca ekstrem. Cubalah ye

Sebarang pertanyaan berkenaan Renoskin dan ingin mendapatkan maklumat lanjut atau berminat menjadi dropship, agen dan stokis boleh hubungi terus pihak Renoskin

No Telefon : 016 490 7155
Facebook : RenoSkin HQ - Terapi Ekzema Organik
Instagram : @renoskin_offcial

You Might Also Like

0 Budak Suka Minum Bandung Laici