Baju Kuning Minion Akhirnya Sampai

12:37 AM

HANGAT! ~ Dengan rambut dah boleh nampak kacak
HANGAT! ~ Minuman wajib sewaktu malam exam
HANGAT! ~ Jakun bila naik kapal terbang


Ingat lagi entri tempah baju Minion limited Edition tempoh hari
selepas tersebar video Hilter marah patung Minion sold out.
Hari ni akhirnya baju tersebut sampai depan pintu rumah.
Soal lambat sampai bukan apa, sebab BBL selalu lupa nak bayar
balance harga baju. Asyik tunda jadi macam ni lah.

Cuma nak cerita BBL unboxing postage. 
Baju minion sangat kuning kalah kuning spongebob.
Ni kalu pakai tengah padang, memang BBL sorang menyerlah. Haha
Cuma baju ni kena orter sikit bahagian bawah sebab labuh bawah pinggang.
 Check out ya.


 Terima kasih yyukinos Art And Craft

BBL ~ kuning lampu isyarat
[-'-]



HANGAT! ~ Dengan rambut dah boleh nampak kacak
HANGAT! ~ Minuman wajib malam exam
HANGAT! ~ Seronok sangat dapat naik kapal terbang



Ai tak kan baca sorang je..kongsilah dengan kawan-kawan di..

You Might Also Like

8 Budak Suka Minum Bandung Laici

Jadi BFF Instagram BBL

Blog Arkib

LIKE Fan Page BBL