Menu Terbaru Melur & Thyme Sempena U.S Fries & Burgers Fiesta

5:17 AM

Assalamualaikum & hello there,

Berita sensasi khas bagi peminat burger atau sandwish. Ni top secret declaimer tau. BBL share dengan korang je ye. So sila baca baik-baik ya.

 U.S Fries and Burgers Fiesta di Melur & Thyme 

Melur & Thyme kini memperkenalkan menu terbaru iaitu Mushroom Swiss Beef Burger dan Smoked Duck Sandwish. BBL sempat memcuba sendiri kenikmatan makan burger ini di Melur & Thyme Suria KLCC. Best of part, BBL memang seorang penggemar burger sejak dari sekolah rendah lagi.

Mushroom Swiss Beef Burger



Daging lembu patty diperap dengan herba dan rempah yang dipanggang sempurna atas lapisan keju, beef bacon, cendawan, capsicum hijau dan merah panggang di hidangkan bersama U.S wedges

Oh ini paling win. The best burger ever in my life. Daging burger Mushroom Swiss Beef Burger sangat awesome, bayangkan daging tersebut sangat juicy dan tak kering seperti daging burger yang biasa BBL makan. Cukup sempurna dengan daging cukup tebal tapi lembut dikunyah. Tak dapat BBL nak describe perasaan makan Mushroom Swiss Beef Burger. Anda kena cuba sendiri.


Smoked Duck Sandwich



Roti mentega croissant dengan lapisan telur, cheddar cheese, chicken toast, smoked duck, hirisan tomato, timun, salad Romaine yang di hidangkan bersama U.S straight cut fries

Portion Smoked Duck Sandwich agak besar. Sangat sesuai untuk wanita atau si gadis mahu diet tetapi mengeyangkan perut anda. Salad Romaine sangat sedap. BBL sangat recommend untuk korang cuba sendiri sandwich ini.


Melur & Thyme menggunakan kentang goreng U.S paling berkualiti dan terbaik untuk kesemua sajian burger dan sandwich. Sangat berbeza di bandingkan kentang goreng biasa.

Teruja nak rasai sendiri Smoked Duck Sandwich dan Mushroom Swiss Beef Burger? Jika hujung minggu ni memang ada plan ke Suria KLCC jangan lupa singah Melur & Thyme untuk makan tengahari atau malam. Anda juga boleh datang ke restoren Melur & Thyme berikut yang berdekatan:

🔸 Melur & Thyme Suria KLCC
🔸 Melur & Thyme NU Sentral
🔸 Melur & Thyme Empire Subang Gallery

Jangan lupa check out laman sosial Melur & Thyme untuk promosi terkini

Melur & Thyme


A photo posted by @marou_apple_hijau on

- Okay sekarang korang dah boleh share rahsia ni dengan orang lain. Hehehe -

BBL ~ serius kenyang sampai ke petang
(ρ)

Ai tak kan baca sorang je..kongsillah dengan kawan-kawan di....

You Might Also Like

0 Budak Suka Minum Bandung Laici