PizzBurger, Pizza Rolls & Tiga Menu Baru Pizzart Mesti Anda Cuba

1:45 AM


Pizza biasa kita makan bentuknya bulat atau empat segi namun pernah anda cuba pizza berbentuk pretzel atau pizza burger? 

Ha inilah menu terbaru kempen Pizzart yang kembali lagi tahun 2018. Atas permintaan ramai dan kejayaan besar siri Pizzart pertama bermula Mei hingga Oktober 2017 lepas. Anchor Food Professionals menambah 5 menu baru dalam Pizzart dengan koleberasi restoren pizza terpilih sekitar Lembah Klang, Perak, Melaka, Johor termasuk Sabah dan Sarawak. Tiada sebab kenapa anda perlu terlepas peluang merasai pizza citarasa baru ni.

Dengan mengunakan bahan-bahan berkualiti jenama Anchor Food Professionals seperti Anchor Mozzarella Shredded Cheesee, Anchor Colby and Cheddar Cheese, Anchor Butter dan pelbagai lagi, pastinya setiap pizza bakal nikmati dengan penuh kepuasan dan keseronokan. 


1. PizzaBurger
Rakyat Malaysia memang tak boleh berpisah dengan burger, maka terhasil idea baru mengabungkan pizza ft burger menjadi satu. Daging ayam dicincang halus disumbat bersama Anchor Mozzarella Shredded Cheese, Anchor Colby dan Cheddar Cheesse. Kemudian dibakar garing dengan Achor Butter. Fuh boleh nampak cheese tertarik saat daging dipotong dua. 


2. the Deep Cheese Pizza
Berinspirasi dari hidangan masakan pizza Chicago ditambah lapisan creamy Anchor Shredded Mozzarella Cheese plus Anchor Colby and Cheddar Cheese serta topping Putanesca pada atas pizza. Sungguh menyelerakan

Kedua-dua menu Pizzart ini boleh anda dapati di U-Pizzeria berhampiran MainPlace Usj 21. 


3. Pizza Roll
Ha ini pizzart mesti anda cuba. Be carefully dengan limpahan chesse Anchor Shredded Mozzarella Cheese, Anchor Shredded Parmesan Cheese dan Anchor Colby and Cheddar Cheese setiap gigitan, ditambah dengan daging Masala dan bayam. Cheese lover mesti cuba okay.


4. CheesePretzza
Dengan mengunakan doh pizza maka terlahirlah pizza berbentuk pretzel. Sesuai untuk kanak-kanak dan pastinya diadun menggunakan Anchor Cream Cheese, Anchor Extra  Yield Cooking Cream, Anchor Mozzarella Shredded Cheese, Anchor Colby and Cheddar Cheese ke dalam doh sebelum dibakar hingga kuning keemasan. 


5. Ultimeat Pizza
Dibuat dari doh pizza yang dibakar dengan campuran Anchor dan cheese pada atas. Memang seronok dikongsi bersama dengan tersayang.

Kelima-lima pizza ini telah boleh anda dapati di 18 cawangan terlibat dalam kempen Pizzart ini seluruh Malaysia -

- U Pizzeria, Subang
- Pizza House, Bandar Utama
- Pizza 185, Bandar Puchong Jaya
- US Pizza, Bayan Lepas & Georgetown
- Mustard Sandwish House and Food & Desire, Ipoh
- Temasek Hotel & Cafe (Portugese Settlement Hotel, Ujong Pasir Melaka
- Hungry Bar, Bukit Beruang Melaka
- Finale Kicthen Bar, Segamat Johor
- The Chubs Grill and Mad Ben Cafe, Kota Kinabalu
- Osome Wood Fired Pizza, Kuching
- Chillax Cafe & Bistro, Miri Sarawak
- Bistecca & Bistro, Sibu Sarawak

*alamat penuh restoren pizza terpilih boleh rujuk disini

Malah dengan setiap pembelian mana-mana set Pizzart akan mendapat pizza cutter edisi terhad. Ada enam pilihan warna & kumpulkan semuanya ye.


Maklumat lanjut boleh layari website Anchor Food Profesional

You Might Also Like

1 Budak Suka Minum Bandung Laici

  1. Semua menu nampak sangat tempted. OMG. But of course teringin nak cuba PizzBurger tu!

    ReplyDelete