Acecoin Bakal Menjadi Generasi Kripto Terkini

12:44 AM


Ace Global Holding Limited kini memperkenalkan matawang kripto lebih fokus kepada keselamatan dan pasaran yang stabil. Dengan rakan strategic WeToken – berpengalaman berkenaan matawang kripto dan teknologi berantai sangat berbangga dapat bersama Ace Global Holding Limited dalam pengenalan Acecoin.

Apa itu Acecoin?
Acecoin ialah matawang digital, sama seperti versi lite Bitcoin dan Litecoin menggunakan skrip sebagai proof-of-work algorithm. Ia dibina berdasarkan projek sumber terbuka seperti tertulis dalam AceXchange yang merupakan platform untuk perdagangan mata wang kriptografi. Cryptocurrency adalah aset digital yang direka bentuk untuk berfungsi sebagai medium pertukaran yang menggunakan kriptografi untuk memastikan transacionnya, untuk mengawal penciptaan unit-unit tambahan dan untuk mengesahkan pemindahan aset. 


Misi, Visi dan Matlamat
Misi Acecoin adalah untuk menjadikan pasaran cryptocurrency boleh diakses oleh semua orang, mempercepat penggunaan teknologi blockchain dan mendemokrasikan pemilikan kriptografi. Acecoin membuat cryptocurrency lebih mudah untuk membeli dan memindahkan yang membolehkan individu rata-rata untuk mengambil bahagian dalam Ekonomi Baru.

Manakala visi Acecoin untuk menjadi mata wang yang paling dipercayai, boleh dipercayai, dijamin, popular dan dicari selepas pembayaran. Matlamat  Acecoin adalah untuk mencipta duit syiling yang secara teknikal bunyi dengan tarikan pemasaran yang baik di belakangnya.

Produk & Ciri-Ciri
Bentuk cryptocurrency yang paling biasa ialah membeli mata wang dengan harapan nilai akan naik pada esoknya. Sekiranya ini berlaku, anda perlu menentukan masa terbaik untuk membeli. Acecoin menyediakan pengguna bantuan yang berkaitan dengan produk dan perkhidmatannya.

1. Lebih 288 juta pra-mined
Premis melibatkan perlombongan kuantiti besar syiling sebelum pelancaran sebenar, apabila syiling ditetapkan ke peredaran. Ini memberikan pemilik pengesahan cepat kilat syiling menggunakan nod induk daripada menunggu pengesahan pada rangkaian perlombongan. Konsep ini juga mewujudkan asas yang sama untuk semua peserta.

2. Applikasi & Web Wallet
Acecoin Wallet adalah dompet cryptocurrency di mana anda boleh menghantar dan menerima Acecoin (ACEx) dengan cepat mengimbas Kod QR menggunakan telefon pintar anda. Acecoin (ACEX) adalah rantaian blok global yang semakin meningkat dengan memberi tumpuan kepada keselamatan siber bagi pembayaran digital. Dipercayai dan selamat, matlamatnya ialah urus niaga dan aplikasi yang didesentralisasi. Dengan minda orang ramai, antaramuka mesra pengguna menjanjikan walaupun pengalaman yang tidak lancar perjalanan lancar. Ro ke mata wang pembayaran: bila-bila masa, di mana sahaja.


Ciri-Ciri
Acecoin Copy Funtion
Fungsi ini membantu para ahli untuk mengikuti dan pedagang teratas di pasaran sebagai pertukaran untuk sebahagian keuntungan yang diperoleh daripada dagangan. 

Fungsi Peminjaman
akan mempunyai fungsi pemberian pinjaman jika ahli yang mempunyai Bitcoins tambahan atau duit syiling lain boleh memberi pinjaman kepada ahli lain untuk mendapatkan faedah harian, mingguan atau bulanan.

Bonus Paut Rujukan 
Referral dari nrofit dari perdagangan sendiri, anda layak menyertai rujukan kami.

Peer to Peer
Walaupun dengan satu sentuhan pada peranti pintar anda, semua urus niaga kami untuk memeriksa baki kami adalah tanpa pergi tanpa cahaya hijau pihak-pihak terpusat ini, seperti akaun simpanan kami. Jadi bagaimana kita menangani dana seperti Bitcoin yang berada di bawah kawalan mereka? Terdapat beberapa pilihan yang pengguna boleh mencuba untuk mencuba, seperti platform terdesentralisasi. Satu kaedah yang popular adalah perdagangan peer-to-peer yang diketengahkan oleh LocalBitcoins. Penukar P2P, platform yang lebih baru, bukan medium biasa anda. Berfokus pada Bitcoin, Bitcoin Cash dan Acecoin, P2P Exchanger berjanji untuk menjadi taruhan yang lebih aman dengan perlindungan Escrow untuk semua pedagang, baik itu pembeli atau penjual. Sertai penyenaraian untuk semua keperluan perdagangan anda, ingatlah bahawa mengekalkan kepercayaan adalah jelas sebagai Penukar P2P yang mantap dalam menjaga semua transaksi untuk kesimpulan.


224 juta Acecoins akan disediakan kepada orang awam lebih daripada lapan kitaran. Setiap tiga bulan, 28 juta Acecoins akan dijual. Selepas setiap pusingan jualan, apa-apa baki yang dikira akan dimasukkan ke dalam kolam yang menyumbang untuk mendapatkan ganjaran. Akibatnya, ini akan mengurangkan turun naik dan mewujudkan kestabilan duit syiling dan bukannya melihat mereka dibuang secara tidak sengaja di pasaran. Kolam ini akan diselia oleh panel pemegang amanah.

Menariknya Acecoin Malaysia dikendalikan oleh Nizal Muhamad - bekas pengacara bual bicara Selamat Pagi Malaysia dan Bincang Petang TV3 tahun 1994. Kini beliau memegang jawatan sebagai CEO Ace Global Holding Limited. Boleh dikatakan Acecoin antara matawang digital yang mempunyai tulang belakang tempatan berbanding kripto luar yang kita tidak tahu siapa pengasas dan pengurus tadbir. 


Jangan terkejut jika BBL katakan Juliana Evans menjadi duta rasmi Acecoin bagi mempromosi gaya hidup matawang kripto kepada rakyat Malaysia. Tidak dinafikan Jualiana Evans turut berasa yakin dengan matawang digital sebagai platform urusan pembayaran masa kini. Pengalaman dirinya sering ke luar negara membuka mata melihat betapa penting kripto dalam kehidupan. 


Kini anda boleh download app Acecoin di Google Play atau Apps Store untuk memudahkan apa jua pembayaran serta pembelian menggunakan Acecoin hari ini. 


Untuk maklumat lanjut mengenai produk, syarikat dan afiliasi Acecoin, sila layari www.acecoin.info/ 

You Might Also Like

0 Budak Suka Minum Bandung Laici