Churp-Churp Kini Di Andriod

6:16 PM

HANGAT! Musim bermain layang-layang kembali lagi


BBL menjadi ahli chupers sejak tahun 2011 sehingga sekarang namun masih tertunggu waktu untuk cash out semua 20sen. Sejak berjinak dengan churpers, BBL hanya share kempen melalui laman web rasmi churp-churp & app untuk churp-churp hanya avaible kepada pengguna iPhone. Maaf BBL belum cukup duit nak beli iPhone. Wa sedihnya sebab agak susah nak share kempen terbaru jika dibanding dengan 8Share yang ada 2 platform share kempen, laman web & app untuk pengguna iPhone serta Andriod.


Hari ini Churp-churp secara rasminya menyediakan churp-churp app untuk ahli churps melaui App Store (download di sini)  & Google Play (download di sini). App terbaru ni sebijik macam laman web Churp-churp, kiranya lebih senang nak share kempen terbaru. Jom review sikit apa ada dalam app ni.

Pada paparan utama Home ada 2 slide, Rewards tuk kumpul 20sen & News tuk semua info seperti #churpremiere screnning, contest & event. Korang tak kan terlepas untuk share kempen terbaru. 


Di bahagian profile, boleh check status income terkini & total cash out. Kalu tekan butang Current Earning korang akan tahu jumlah income setiap kempen yang di share. Juga ada butang Setting untuk ubah platform perkongsian laman Facebook, Twitter atau Instgram. 


Dengan adanya app dalam telefon kan lagi senang nak share kempen terbaru tanpa perlu buka lappy bagai & peluang nak menabung 20sen lebih besar cuma mohon boleh share kempen melalui WhatsApp, Line, WeChat & lain-lain lagi. Baru cepat nak cash out! Soalan BBL, korang dah download ke belum ni?



Ai tak kan baca sorang je..kongsillah dengan kawan-kawan di....

You Might Also Like

5 Budak Suka Minum Bandung Laici