CPUV Berhantu Dari Nuffnang

3:30 AM



Semalam BBL hantar tiket soalan kepada Nuffnang & pagi ini bila buka akaun Nuffnang terus keluar kempen berhantu Xaxis sejak bulan Februari. Paling pelik, BBL dah check setiap 2 hari akaun Nuffnang & tiada kempen terbaru masuk termasuk kempen Xaxis ni. Agak meragukan duit kempen dah di kredit. Korang pernah tengok iklan Xaxis berlegar di blog sendiri? Apa pun terima kasih Nuffnang untuk iklan berhantu ni. 

BBL ~ pelik bin hairan
[T.T]

HANGAT! Malayisa lancar perang kepada siapa?


Ai tak kan baca sorang je..kongsillah dengan kawan-kawan di....

You Might Also Like

12 Budak Suka Minum Bandung Laici

  1. sally pun baru usha...gila banyak dapat nuffnang yg sama dgn BBL...

    nnt join ye : http://sallysamsaiman.blogspot.com/2014/04/short-segmen-by-sally-samsaiman.html

    ReplyDelete
  2. Murah rezeki.... Ada masa lawat saya ye.

    ReplyDelete
  3. Mmg berhantu ni
    Skejap ada skejap jugak close.
    Mcm scam pulak.

    ReplyDelete
  4. yup.. aku pun dpt tpi cpuv lain xdtg mari pun

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum...

    Saya pernah dapat dan pernah nampak beberapa kali di blog saya... Mungkin iklan itu biasanya keluar pada waktu tengah malam atau lewat pagi saja agaknya... Sebab tu ada yang tak perasan....

    ReplyDelete
  6. hola..

    samalah macm saya juga..dapat iklan macam ne..pas tu dia terus creadited..heran juga...

    ReplyDelete
  7. Kita pun ada iklan berhantu ni. Apakah ini semuaaa. Y_Y. Hahaha

    ReplyDelete
  8. Tu la. Pernah juga dpt. Tp tak pernah tgk.

    ZH Blogger

    ReplyDelete

Jadi BFF Instagram BBL

Blog Arkib

LIKE Fan Page BBL