Alahai Video Parody

2:10 AM

HANGAT! Musim bermain layang-layang kembali lagi


Sebut saja pasal parody mesti kerja 'menhancur' video asal tuan tanah & kadang-kadang ada video parody lebih baik dari video asal. Sebelum buat aksi kelakar dalam parody lebih baik hafal lirik supaya tak lah nampak mulut terkunyit-kunyit macam tok bomoh. At least boleh challenge rappers kan. Petang Sabtu ini BBL malas nak buat entri dek bosan tinggal sorang-sorang kat rumah. Jangan tergelak tengok parody kat bawah. Tahan ketawa tu. 




Ai tak kan baca sorang je..kongsillah dengan kawan-kawan di....

You Might Also Like

4 Budak Suka Minum Bandung Laici

  1. ASSALAMUALAIKUM ,, saya ada jual HP CLONE KOREA 99% macam ori , HARGA MAMPU MILIK , TERMURAH untuk anda , Berminat ? Hubungi / whatsapp ke 0145322955 (sue)

    LIKE PAGE : https://www.facebook.com/seuahmatcollection

    ReplyDelete
  2. Lol..takde keja sangat dah ni..hahaha ;)

    ReplyDelete

Jadi BFF Instagram BBL

Blog Arkib

LIKE Fan Page BBL