Selamat Menyambut Hari Raya Haji!

3:19 PM

Assalamualaikum & hello there,

Selamat pagi & selamat Hari Raya Aidil Fitri semua. Cantik baju pagi raya ni. Ketupat, rendang, lontong tak lupa. Di kawasan pantai timur seperti kampung BBL, suasana raya Haji sama meriah macam hari raya puasa. Kat umah BBL sendiri ada biskut raya siap ada rendang ayam & nasi minyak. Raya katakan. Mungkin agak berbeza sikit area korang, ada meriah, ada seronok dengan lembu terlepas.

Pagi raya macam biasa pergi solat sunat raya & ziarah kubur arwah nenek. Kemudian baru serang rumah mak cik sedara untuk breakfast menu rare. Untung nasib boleh makan sate kuah kacang. Yummy tu.

Apa pun BBL nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha. Korang yang kerja hari ini atau tak balik kampung sebab tiket bas dah habis jangan sedih. Jom pakat ziarah rumah kawan atau jiran sebelah tu. Kalu free boleh pergi masjid tengok orang korban lembu atau unta..

Semoga selamat semua dari kena kerja lembu naik minyak. Chow


BBL ~ malam raya pakat main bunga api
o( ̄ρ ̄)o

Ai tak kan baca sorang je..kongsillah dengan kawan-kawan di....

You Might Also Like

2 Budak Suka Minum Bandung Laici

Jadi BFF Instagram BBL

Blog Arkib

LIKE Fan Page BBL