EXA Global Outpost - Taman Tema VR Pertama Di Malaysia Kini Dibuka

2:51 AM

Calling to all gamers and VR lovers!

Taman tema VR pertama kat Malaysia kini sudah mendarat di Setiawalk, Puchong. EXA Global - naungan hiburan digital dan teknologi syarikat Havson Group kini mencari pelapis tentera komander untuk misi menentang serangan dari alien serta menyelamatkan bumi dirampas oleh kuasa jahat. 


Bertempat EXA Outpost, Setiawalk Puchong korang boleh datang merasai pengalaman menakjubkan bermain permainan VR dalam demensi 12 bersama teman. Jika anda nak tahu ia merupakan Free Roaming Multiplayer Hyper-Reality Entertainment pertama di Asia Tenggara. Maksudnya setiap player tidak akan terikat lagi dengan wayar berserabut kat tangan, badan atau kepala. Kini lebih minilis demi memastikan keselesaan anda menikmati satu pengalaman baru bermain VR game. Senang cerita, anda akan terasa berada dalam demensi lain dan feel tu betul-betul realistik. 

Setiap permainan akan disertai empat orang player. Salah seorang akan menjadi komander demi memastikan setiap misi berjaya. Setidaknya jangan bagi team member kena tembak. Sebagai cabaran, EXA Global menyedikan tiga stage untuk korang lepasi bermula dengan stage mudah, sukar dan extreme. Fuh betul-betul menguji strategi setiap team bagi memastikan mereka berjaya melepasi setiap stage. 


Macam BBL mention tadi, player akan diberikan set lengkap iaitu VR, headphone, senapang dan backpacks. Semua ini wireless seperti gambar kat bawah ni. Tak berat mana pun nampak macam custome spaceman The Martian. 

VR dan earphone 

wireless gun

Pakej RM 65 Sahaja & Beli SATU Percuma SATU

Sebagai promosi pembukaan, EXA Outpost menawarkan pakej ini BELI SATU PERCUMA SATU pada harga RM 65.00 (harga asal RM 81.00) untuk setiap player. Rasanya ini satu peluang menarik untuk anda mencuba sendiri keunikan bermain VR. Anda dah boleh booking di SINI - www.exa-global.com/booking   


Okay jom BBL bawak roadtour sekitar studio EXA Outpost, Setiawalk Puchong. Cukup luas dan sesuai untuk family entertaiments sewaktu cuti sekolah atau friends gathering hujung minggu. Ini lah masa untuk berentak menyelamatkan bumi!

Nice decoration pintu masuk EXA Outpost

 Front dest uutuk tebus tiket korang

Medan peperaangan!


Pada masa akan datang EXA Global akan membawa lebih banyak tarikan untuk anda nikmati. Tidak terhad semata-mata permainan gamer, family dan friends coner akan diperkenalkan tidak lama lagi. 



Untuk promosi terkini, boleh ikuti EXA Global kat laman sosial berikut ya
Website : www.exa-global.com



You Might Also Like

1 Budak Suka Minum Bandung Laici

  1. wah !! bestnye !! wajib singgah ni sebab dah tak jauh dengan kakak.. hee~ tengah murah kan.. wajib grab jugak !!

    ReplyDelete