Promosi Hebat Jakel Mall Sempena Raya

9:50 AM

Jakel Barulah Raya!!!

Betullah tagline Jakel setiap tahun datang shopping baju raya di Jakel Mall memang terasa nak raya. Tambah lagi pakai baju Melayu Jakel lagi bersemangat nak raya. Ha bagi anda yang belum ada busana lebaran tu masih belum terlambat untuk je Jakel Mall beli sepasang dua baju raya. Ala kita kan raya sebulan.. raya pertama pakai baju melayu, raya ke tujuh pakai jubah, open house raya pakai kurta ekslusif label artis Jakel. 


Tahun 2018 Jakel masih mengekalkan duta raya Jakel iaitu Aaron Aziz, Nabil Ahmad, Scha Al-Yahya, Awal Ashaari & Lara Alana (SchaAwaLara) dan Ayda Jebat. Tidak ketinggalan sweet famous family Hanis Zalikha, Hairul Azreen & Yusof Iskandar serta selebriti 'World's Funniest Person' - Harith Iskander. 

Bagi sang lelaki yang mahu tampil gaya bergaya OOTD syawal ini elok sangat sarungkan busana koleksi :

Baju Raya Aaron Aziz
Koleksi ini direka khas dan khusus dengan memberikan kemasan pada leher, poket & selesa dipakai. Istimewanya koleksi Aaron Aziz terletak pada penggunaan fabrik dan pilihan warna. 2018 ini Jakel menambah warna baharu dan pelbagai jenis fabrik. Antara warna bakal menjadi trend tahun ni adalah warna hijau burung merak (teal green).


Baju Raya Nabil Ahmad
Manakala baju Nabil Ahmad berkonsep moden kontemporari dengan kemasan pada leher dan poket termasuk cutting slim-fit. Orang kurus mesti handsome amat sangat pakai baju melayu Nabil Ahmad. Warna merah hati baju Melayu Nabil Ahmad dijangka bakal menjadi pilihan ramai tahun ini.


Baju Melayu Awal Ashaari
Sudah masuk tiga tahun berturut Baju Melayu Awal Ashaari maintain kekal popular kalangan pelanggan. Design potongan kotemporari dan mempunyai label AA pada bahagian poket memberikan sisi segak si pemakai. Dijangka warna navy blue bakal menjadi fenomena syawal 2018 ini. 


Baju Melayu Harith Iskander
Malah Jakel turut mengekalkan produk baju Melayu 'Plus Size' untuk mereka bersaiz comel bawah lebel Baju Melayu Harith Iskander. Bagus betul Jakel prihatin dengan pelanggan yang sukar mencari baju melayu moden sesuai dengan saiz badan. Warna yang menjadi hangat tahun ini semestinya color yellow buttercup. 


Harga koleksi baju Melayu ditawarkan cukup berpatutan serendah RM89 dan lebih special lagi, pelanggan akan mendapat sehelai kain samping beserta butang baju Melayu PERCUMA setiap pembelian. 

Koleksi Kurta Hairul Azreen
Bagi anda yang mahu tampil casual semasa raya nanti boleh pakai kurta Hairul Azreen. Koleksi kurta Jakel sangat trendy kerana menggunakan fabrik cotton selain kemasan pada leher dan belakang bahu. Malah ia turut dilengkapi detailing poket dan butang pada sisi lengan.


Terdapat lebih dari 10 jenis pilihan warna dan menariknya ia mesra wuduk dimana bahagian lengan boleh dilipat dengan mudah. 

Baju Kurung 
Tahun ini Jakel masih mengekalkan keluaran koleksi label Ayda Jebat. Berkonsep kurung moden, ia bersesuaian dengan citarasa terkini wanita terutama para gadis dan wanita berjaya. Malah turut diberi sentuhan ekslusif setiap rekaan. Baru tampil menawan pagi syawal nanti. 


Kepada ibu-ibu yang mahu tampil anggun dan jelita, koleksi Hanis Zalikha dan Scha Al-Yahya harus berada dalam almari anda. Menggunakan fabrik berkualiti tinggi pastinya membuat si pemakai lebih menonjol sewaktu OOTD. Ada banyak rekaan dan design koleksi Scha yang bermula dari size S hinggalah 5XL. 


Koleksi Hanis pula lebih versatile dan classy dengan fabrik sangat selesa dan setiap design dijahit kemas. Di lengkapi butiran beads menambah ciri-ciri cantik pada empunya badan. Haruslah ada sepasang baju raya Hanis Zalikha. Baru raya namanya kan.


Koleksi Kanak-Kanak
Bagi anak kecik, ibu bapa boleh memilih baju melayu Upin Ipin dengan pelbagai pilihan warna ceria serta setiap pembelian akan mendapat samping dan butang baju melayu percuma.


Turut menjadi perhatian semestinya kurta Yusof Iskandar yang bermotif rekaan "round neck" dan berkolar supaya si boy selesa dan tidak berasa meragam panas tika menziarahi rumah sanak saudara. Mungkin anda boleh jadikan kurta Yusof sebagai salah satu pakaian anak untuk menghadiri open house.


Untuk kanak-kanak perempuan comel, pilih saja koleksi baju kurung Lara Alana yang menggunakan jenis fabrik lembut selain turut ditambah butiran beads lace untuk menceriakan lagi karekter kanak-kanak di musim perayaan nanti. 


Masih belum terlambat untuk anda datang beramai-ramai bersama hali family untuk membeli pakaian raya 2018 kerana Jakel Mall membuat promosi hampir setiap hari dengan "Happy Hour" potongan diskaun cukup berbaloi untuk anda beli. Tempoh hari baju melayu Awal Ashaari di lelong pada harga cuma RM150 dari harga asal RM289. Murah tak?


Jom datang ke Jakel Mall okay.

You Might Also Like

0 Budak Suka Minum Bandung Laici