Kucing Oh Kucing

1:10 AM

HANGAT! Korang dah tahu ke belum pasal cerita ni?
HANGAT! Raikan XMas dengan pek istimewa Cadburry
HANGAT! Entri hanya untuk lelaki

Korang ada bela kucing? BBL ada bela 10 ekor kucing tapi kucing kampung la.
Problem besar bila bela kucing banyak sangat mesti makanan selalu habis
selain kucing suka cakar sofa rumah. Sadly 9 ekor kucing jantan & sekor kucing betina.
Bilalah BBL nak dapat anak buah macam kucing kat bawah ni



BBL ~ kucing jantan selalu hilang
[O.O]

HANGAT! Korang dah tahu ke belum pasal cerita ni?
HANGAT! Raikan XMas dengan pek istimewa Cadburry
HANGAT! Entri hanya untuk lelaki 

Ai tak kan baca sorang je..kongsillah dengan kawan-kawan di... 

You Might Also Like

1 Budak Suka Minum Bandung Laici

Jadi BFF Instagram BBL

Blog Arkib

LIKE Fan Page BBL