Esok Mula Puasa

10:29 PM



Esok seluruh umat Islam Malaysia akan mula berpuasa. Harap kita semua dapat kumpul banyak pahala sepanjang sebulan berpuasa. BBL rindu kenangan terima kad raya, ada blogger nak buat giveaway kad raya? Tak sabar nak join ni. 

Sempena bulan puasa ni, ada 4 jenis header akan di tukar setiap minggu. Jadi jangan lupa terjah blog BBL tengok header baru nanti. Semestinya semua berkaitan dengan bulan ramadhan cuma header raya belum siap. Laju je dah buat header untuk raya.

Malam ni jangan lupa pergi masjid untuk solat tawarih. Rasa rindu nak solat tarawih beramai zaman belajar diploma. Itu semua hanya kenangan. Apa pun selamat berpuasa dari BBL ya.

BBL ~ Malam ni tawarih
[>,<]


Ai tak kan baca sorang je..kongsillah dengan kawan-kawan di....

You Might Also Like

4 Budak Suka Minum Bandung Laici

Jadi BFF Instagram BBL

Blog Arkib

LIKE Fan Page BBL