DASHING Memilih 11 Pemenang Bertuah ke Manchester, UK!

12:07 AM


Assalamualaikum & hello there,


“Pernah tak berangan-angan untuk beraksi bersama-sama 
dengan pemain Manchester City? 

Jika jawapannya YA, bersedialah untuk...

#DASHINGgoesMANCITY kini kembali untuk musim kedua
Rebut peluang untuk bermain seperti pemain bola sepak Manchester City di Manchester, UK!

Jenama produk penjagaan lelaki Malaysia yang bereputasi tinggi dan dipercayai “Dashing” dengan bangganya mengumumkan peraduan DASHINGgoesMANCITY musim kedua kini kembali. Lanjutan dari kejayaan musim pertama, peraduan musim kedua kini kembali dengan lebih hebat dari yang sebelumnya. Dashing akan memilih 11 orang pemenang bertuah untuk merasai pengalaman beraksi seperti pemain bola sepak Manchester City selama 3 hari.

Peraduan ini bermula Julai ini dan akan berterusan hingga Disember tahun ini. Ini merupakan kempen selama 6 bulan dan pengumunan pemenang akan dibuat dalam 2 fasa. Fasa pertama akan berlangsung dari 1 Julai hingga 30 September 2015. Pemilihan bagi 5 pemenang pusingan pertama akan dibuat awal Oktober. Fasa kedua pula akan berlangsung dari 1 Oktober hingga 31 Disember 2015 dan 6 pemenang  akan diumumkan pada awal Januari. Kesemua 11 pemenang akan menikmati percutian 6 hari 5 malam ke UK untuk merasai sendiri pengalaman hebat bola sepak pada Februari 2016.

 Cara untuk menang


Hadiahnya :

Ganjaran kepada peminat bola sepak Malaysia yang pastinya merupakan peluang sekali dalam seumur hidup iaitu peluang untuk menyertai kem latihan bola sepak selama 3 hari di Pusat Latihan MCFC dengan jurulatih rasmi MCFC

Jadi apa yang anda tunggu lagi? Inilah masanya untuk anda meraikan minat anda terhadap bola sepak dan serlahkan bintang bola sepak Manchester City dalam diri anda dengan Dashing, peneraju jenama wangian lelaki di Malaysia.

Tempoh peraduan: 1 Julai 2015 – 31 Disember 2015. 


Untuk maklumat lanjut peraduan DASHING, sila layari 

 Facebook Dashing.MY | atau hubungi talian bantuan di 03- 80238311


BBL ~ selamat menonton sekali lagi
o( ̄ρ ̄)o

Ai tak kan baca sorang je..kongsillah dengan kawan-kawan di....

You Might Also Like

4 Budak Suka Minum Bandung Laici