Update Header Raya Haji

5:41 AM



Assalamualaikum & hello there,

Hari Ahad ni raya haji jadi header pun kena tukar, baru bersemangat nak raya kan. Tahun ni BBL beraya di kampung, fuh seronoknya raya sekali lagi dengan family. Lagi pun raya haji di pantai timur sama hebat raya aidil fitri. Ni pun tengah memikir nak buat biskut apa untuk hidang pagi raya nanti. Kan ada jugak terhidang air infused water. 

Untuk eid adha ni, BBL akan update aktiviti sepanjang hari raya pertama di pantai timur. Kot-kotnya sama jugak dengan korang ye. Kepada ahli keluarga yang pergi menunaikan haji harap-harap mendapat haji mabrur insyallah amin. Kita doakan semoga perjalanan mereka & balik ke Malaysia di lindungi-Nya. 

BBL ~ selamat hari raya haji & selamat menikmati weekend yang panjang
[=.=]~~~


Ai tak kan baca sorang je..kongsillah dengan kawan-kawan di....

You Might Also Like

7 Budak Suka Minum Bandung Laici

  1. Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha.

    ReplyDelete
  2. Comelnyer lembu dalam header tu, kalau buat korban nak makan pun tak sampai hati. Hehehe..
    Selamat hari raya Aildiladha BBL.. =)

    ReplyDelete
  3. http://sitiyangmenaip.blogspot.com/2014/10/paris-souvenirs-giveaway-by-jindrisska.html

    header cantik moo moo :D
    anda ditag..

    ReplyDelete
  4. nice header. selamat hari raya aidiladha...

    ReplyDelete

Jadi BFF Instagram BBL

Blog Arkib

LIKE Fan Page BBL