Malam Gala Barbie Doll Qislovers Oleh Ilham Qaseh

6:29 AM

Assalamualaikum & hello there,

Baru-baru ini QisLovers telah mengadakan Malam Gala bertema "Barbie Doll" bersama pengasas Ilham Qaseh - Instant Shawl iaitu Rosnizan Md Nawi. Majis sangat meriah dengan kehadiran pengedari Shawal & aksesori Ilham Qaseh dari seluruh Malaysia. Ada yang terbang dari Penang semata-mata untuk program ini. 


QisLover bermula apabila pengguna shawal Ilham Qasih mula menjadikan platform media sosial untuk berkongsi minat & tips mengayakan shawal Ilham Qaseh. Sejak dari itu, hubungan mula menjadi akrab hinggalah mereka berkumpul di Malam Gala QisLover. Tak meriah kalu tak ada founder Ilham Qaseh kan. Pada malam tersebut, pemilik Ilham Qaseh mengayakan busana berwarna merah umpana Barbie Doll.



Tak lengkap majlis gala tanpa ucapan dari Roznizan yang berterima kasih kepada pengguna Ilham Qaseh shawal termasuk aksesori The Qaseh sejak dari awal hingga saat ini. Agak terharu BBL apabila Ilham Qaseh bermula dari kosong & telah berjaya hingga tahap ini. Dengar cerita sale jualan shawal lebih dari 50k sebulan. 


Wakil dari pihak Pembangunan Usahawan telah merasmikan gala malam QisLover & sedikit ucapan beliau agak menarik minat BBL apabila beliau sangat berbangga dengan pencapaian anak muda sekarang mampu menjadi usahawan di usia muda dengan usaha titik peluh sendiri dengan bantuan dunia sosial media sekarang.



Turut menjadi perhatian semestinya Anugerah Diva Selfie kepada tetamu yang hadir selain Anugerah Best Seller Ilham Qaseh Shawl. Kemain semua tetamu selfie je dengan orang sebelah. Semua dah macam Barbie Doll malam tu.


Paling dinanti semestinya runway koleksi terbaru tudung shawal Ilham Qaseh 2016 oleh pengguna setia jenama Ilham Qaseh. Dah ada hint trend fesyen shawal tahun ni kan. Actually ada banyak cara boleh gayakan dengan sehelai shawal tu. Tak caya tengok gambar model QisLovers di bawah. 


Ini antara shawal di bawah jenama Ilham Qaseh. Banyak lagi boleh follow instagram.com/ilhamqasehofficial okay

A photo posted by Rosnizan Md Nawi (@rosnizannawi) on
A photo posted by Rosnizan Md Nawi (@rosnizannawi) on
A photo posted by Rosnizan Md Nawi (@rosnizannawi) on
A photo posted by Rosnizan Md Nawi (@rosnizannawi) on
A photo posted by Rosnizan Md Nawi (@rosnizannawi) on


Berminat dengan shawal Ilham Qaseh boleh je terjah

facebook Ilham Qaseh : facebook.com/ilhamqaseh/
Instagram Ilham Qaseh : instagram.com/ilhamqasehofficial/

BBL ~ comel comel
o( ̄ρ ̄)o

Ai tak kan baca sorang je..kongsillah dengan kawan-kawan di....

You Might Also Like

0 Budak Suka Minum Bandung Laici

Jadi BFF Instagram BBL

Blog Arkib

LIKE Fan Page BBL