Rebut Promosi Special Raya Natasha by dr. Ferdi Setyawan

7:40 PM

Sebenarnya agak segan bila orang bertanya soal umur kerana angka umur tak padan dengan tuan badan. Berapa umur BBL biarlah rahsia. Antara petua saya biasa amalkan mestilah cara penjagaan muka dengan teratur dan berterusan selain minum air kosong  8 gelas setiap hari. Bercakap soal rutin penjagaan muka, bukan just tempek skincare macam tu dekat muka. Sekali sekala kena rujuk pakar bertauliah dan dapatkan khidmat nasihat kerana setiap manusia mempunyai kulit wajah dengan masalah berbeza. Ini BBL nak cadangkan satu tempat khusus buat anda yang sedang tercari pusat rawatan dengan khidmat sokongan cukup terkenal area Kuala Lumpur ni.


Tentang Natasha by Dr. Fredi Setyawan 
Kalu anda nak tahu, Natastha by dr. Fredi Setyawan antara peneraju utama di Indonesia bagi penjagaan wajah dengan lebih 100 cawangan seluruh republik tersebut. 

Sejarah penubuhan Natasha bermula 20 tahun lalu apabila dr. Fredi Setyawan menghasilkan produk khas penjagaan kulit untuk isterinya. Dari saat itu beliau meneroka lebih banyak inovasi teknik tentang penjagaan muka hinggalah terbang ke Singapura belajar di London Research Center. Dengan banyak pengalaman dari bengkel seminar pelbagai negara kemudian beliau mengeluarkan produk pertama dengan tujuan utama yang mahu penjagaan muka sesuai dengan kulit wajah tropika negara Asia khususnya. 


Hasil feedback yang positif terutama dari kalangan rakan-rakan isterinya, maka terhasil lebih banyak produk untuk memenuhi kehendak pelanggan. Melihat potensi keemasan ini, Dr. Fredi mengorak langkah dengan membuka outlet Natasha pertama di Panorogo, Timur Jawa. "Natasha" sebenarnya adalah nama anak kedua dr. Fredi dan perniagaan dunia kecantikan bermula. Cerita kejayaan masih berterusan dengan pembukaan cawangan pertama di Malaysia pada November 2017 lalu.

Variasi Rangkaian Penjagaan Kecantikan Wajah
Menariknya produk Natasha merangkumi semua aspek dari hujung rambut, wajah, kesihatan dalaman serta tubuh badan. Tempoh hari BBL sempat la belek hampir kesemua barang termasuk siri penjagaan wajah (pembersih muka, toner, skrub & pelembab), shampoo rambut, losyen badan dan set make up. 


Tidak terhenti tawaran produk pembersih wajah, Natasha juga menawarkan variasi komestik bagi wanita diluar sana yang mahu seninambungan produk jenama ini. Complete dari hujung rambut sampai hujung kaki guna Natasha. Tak payah risau beli produk lain kan.



Bagi wanita atau jejaka luar sana, boleh mencuba spa dari Natasha. Dapat bermanja wajah serta tubuh badan selepas penat bekerja confirm seronok. Yang best ada bilik spa berasingan untuk mereka yang mahu lebih privasi. 

Nampaknya BBL dah tahu tempat mesti cuba kalu nak datang berehat tubuh badan. Pasal harga jangan lokek sangat belanja untuk tubuh badan sendiri. Siapa tak suka senyum sampai ke pipi bila orang puji diri sihat dan cantik terutama kulit muka. Wallah!



Jika anda sangka itu sahaja Natasha by dr. Ferdi Setyawan offer, nampaknya korang silap. Even BBL sendiri terkejut ada Natasha Clinic kat bahagian level 1 belakang klinik. Lengkap dengan tawaran pelbagai rawatan kecantikan seperti masalah kulit sensetif, berjeragat, kusam, tona kulit tidak sekata, injection vitamin c malah anda boleh shading hidung incase mahu hidung mancung. Mereka turut mempunyai doktor tersendiri yang akan memberi kaunseling dan rawatan kepada anda. Menarik betul!


Terkini Natasha Beauty & Wellness baru saja mengadakan promosi Hari Raya khas di cawangan Bangsar. 

Promosi Klinik + Kecantikan
1. Facial (CP-) + Carbon Peel (x1) = RM399 (NP:RM510)
2. Facial (CP-) + Microoxy (x1) = RM299 (NP:RM360)
3. Facial (CP-) + Aquamesolift = RM299 (NP:RM410)

RM299 Promosi Set 1
Pamper Set
Mc                                                    RM40
Masker Tube                                  RM50
Lipatan Cream/Neck Cream      RM50
Eyetube                                           RM60
cp- + Lat                                         RM235
                                        TOTAL  RM435

RM299 Promosi Set 2
Argan Series + Spa (buat wanita) 
Argan Shampoo         100ml        RM40
Argan Bath                  100ml        RM40
Argan Conditioner     100ml        RM40
Argan Lotion               100ml        RM40
+ Rawatan Spa                               RM275
>     Marcadamia                                           
>     Mulbery
>     Coffee  
                                            TOTAL RM435

Untuk lelaki boleh pilih spa untuk facial brightening, acne, rejuv (PILIH 1) + lat 
= TOTAL RM410


Tonton sendiri antara aktiviti masa beuty tour bersama Natasha Beauty & Wellness. Tu promosi tak kan nak tengok je. Pergi bersiap sekarang & waze ke Natasha Bangsar okay. Go on!



Berminat untuk mendapatkan khidmat Natasha by dr. Fredi Setyawan boleh rujuk


Natasha by dr. Fredi Setyawan cawangan Bangsar
No 96, Jalan Maarof, Bukit Bandaraya,
59100 Kuala Lumpur
No Telefon : 03-2201 9922

You Might Also Like

0 Budak Suka Minum Bandung Laici