Mini Album Raya Oversea

10:30 PM

HANGAT! - Mandi dengan sabun Lifebouy sambil menderma
HANGAT! - Fuyoh kereta masa depan
HANGAT! - Nak Faizal Tahir datang beraya rumah korang?

Sekarang ni kalu pergi bazar pun, sana sini ringtone mesej lagu raya.
Semua dah bersemangat nak berhari raya. Kalu dulu masa belajar diploma,
bilik hostel BBL paling meriah dengan lagu raya siap pasang lampu kelip-kelip
tapi biasa kami panggil lampu lip-lap. Sakit mata kalu nak tidur lepas tengok lampu lip-lap.
Nasib baik warden tak marah, kalu tak mesti lampu lip-lap kena rampas.

Well, tak lengkap hari raya tanpa lagu raya zaman 80'an dulu.
Check out lagu raya bernafas baru dari oversea ni.
Cool habis bila tengok video lagu raya parody ni.





BBL ~ cut lagu raya buat ringtone mesej
[-.-]**


HANGAT! - Nak Faizal Tahir datang beraya rumah korang?
HANGAT! - Mandi dengan sabun Lifebouy sambil menderma
HANGAT! - Fuh kereta masa depan



Ai, tak akan tengok sorang je.. kongsilah dengan kawan-kawan kat...

You Might Also Like

1 Budak Suka Minum Bandung Laici

Jadi BFF Instagram BBL

Blog Arkib

LIKE Fan Page BBL